Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دو سالی هست که از تهاتر بدهی های ذوب آهن به مبلغ ۷۶۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات تامین اجتماعی از دولت صحبت می شود؛اما این موضوع چقدر جدی است؟؟

پاک کن مخصوص سهامدار عمده برای محو بدهی های ذوب آهن

بورس24 : دو سالی هست که از تهاتر بدهی های ذوب آهن به مبلغ ۷۶۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات تامین اجتماعی از دولت صحبت می شود؛اما این موضوع چقدر جدی است؟؟

سید محمد ناصر، مدیر سرمایه گذاری و سهام ذوب آهن اصفهان در خصوص جزئیات برنامه تهاتر بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی با بدهی های ذوب آهن اصفهان به خبرنگار بورس24 گفت:تامین اجتماعی از دولت طلبی به میزان ۶۷۰۰میلیارد ریال دارد که قرار است به نحوی تهاتر گردد ،البته بخشی از اقدامات این روند انجام شده اما هنوز کاملا قطعی نیست و نیاز به مصوبه هیات وزیران دارد.

ناصر افزود: دولت پذیرفته که طلب های سازمان تامین اجتماعی را با بدهی های ذوب آهن تهاتر کند ولی هنوز این موضوع قطعی نشده است.اما اگر این اتفاق بیفتد بدهی های ذوب آهن از این محل به صفر می رسد و به این ترتیب از این پس بانک ها به مراتب با شرایط بهتری به این شرکت تسهیلات می دهند. به این صورت مشکلات اقتصادی ذوب آهن در بانک ها حل و فصل خواهد شد.

شنیده های دیگری حاکی از آن است که پس از تهاتر بدهی ذوب آهن به سازمان تامین اجتماعی، این سازمان در افزایش سرمایه قریب الوقوع شرکت ذوب آهن ، حضور خواهد داشت و اساسا شرط تامین اجتماعی برای تقبل این بدهی نیز همین بوده است.البته اگر افزایش سرمایه عملیاتی و اجرایی گردد سایر سهامداران نیز باید از محل مطالبات و آورده نقدی در این افزایش سرمایه شرکت نمایند.

پیش از این در خبرها آمده بود که ذوب آهن اصفهان به میزان 60درصد افزایش سرمایه ای در اختیار دارد که هنوز هیچ کار جدی و عملیاتی روی آن انجام نشده است و همان طور که سازمان بورس هم اعلام نموده، هنوز گزارش هیات مدیره و ... مبنی بر افزایش سرمایه ذوب آهن اعلام رسمی نشده و درخواست خاصی در این خصوص به دست سازمان بورس نرسیده است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24