Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد تا در صورت امکان دارایی های مازاد خود را به فروش برساند تا از این طریق با ورود نقدینگی به شرکت مواجه باشد.

واتی شرکت های زیان ده خود را می فروشد

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد تا در صورت امکان شرکت های زیان ده خود را به فروش برساند و مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته است. لازم به ذکر است که شرکت برنامه بازارگردانی را در مجموعه خود قوی تر دنبال خواهد کرد تا از نوسانات قیمتی و هیجانی سهم جلوگیری شود.

محمدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفت و گو با بورس24 در خصوص پروژه فراسا گفت: این پروژه در مسیر اجرایی خود قرار دارد و مذاکرات در خصوص فروش با خریداران انجام شده و خریداران زیادی به مذاکره پرداخته اند که سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد این زمین ها را به بهترین قیمت به فروش برساند تا منافع سهامداران حفظ شود.

وی افزود: مشاوره در خصوص این پروژه انجام شده و می شود و به زودی خبرهای خوبی از این مجموعه به گوش خواهد رسید. به محض نهایی شدن وضعیت این پروژه، اخبار آن به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

این مقام اجرایی در آتیه دماوند عنوان کرد: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد تا در صورت امکان دارایی های مازاد خود را به فروش برساند تا از این طریق با ورود نقدینگی به شرکت مواجه باشیم. شرکت مذاکراتی را با خریداران انجام داده و در صورت فروش دارایی های مازاد به اطلاع سهامداران خواهد رسید. ضمن این که تاثیر آن بر صورت های مالی نیز دیده خواهد شد.

وی در خصوص افزایش سرمایه شرکت خبر داد: افزایش سرمایه 55 درصدی شرکت نیز به زودی اجرایی خواهد شد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته خواهد بود و در حال حاضر در مرحله تهیه گزارشات توجیهی و تایید حسابرس قرار دارد.

وی افزود: شرکت در نظر دارد تا با این افزایش سرمایه شرکت را برای پیش بردن و رسیدن به اهدافش کمک کند. خوشبختانه افزایش سرمایه ها در شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند موفق عمل کرده و ما با استقبال از خرید حق تقدم ها توسط بازار رو به رو هستیم که این موضوع به معنای ارزندگی سهم است.

وی در خصوص فروش شرکت های زیان ده عنوان کرد: ما باید شرکت های زیان ده را به فروش برسانیم اما برخی از این شرکت ها ابتدا باید از ماده 141 قانون اساسی خارج شوند سپس اقدام به فروش آن ها کنیم. این موضوع توسط شرکت دنبال می شود.

رستمی تاکید کرد: برنامه احیای اراضی صنایع پوشش نیز به زودی صورت خواهد گرفت. در نظر داریم تا هر چه سریعتر و با برنامه ریزی موجبات ورود سرمایه گذار خارجی را به شرکت فراهم آوریم. این موضوع می تواند از راه های مختلف در شرکت صورت گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24