Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از استاندارد ملی و کیفیت بالا ، از بازار بسیار خوبی برخوردار است اما با این وجود جهت حفظ و توسعه بازار ، قیمت این محصولات از سال ٩٣ تاکنون در شرایط رکود تورمی در اقتصاد کشور ، افزایش نیافته است که به نوعی کاهش قیمت محسوب می شود...

ذوب آهن یک شرکت زیرمجموعه خود را فعال کرد

مدیرعامل و جمعی از مسئولین ذوب آهن اصفهان با حضور در شرکت تارابگین ، ضمن بازدید از خط تولید ، با مسئولین و کارکنان این شرکت دیدار و گفتگو کردند .

احمد صادقی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت تارابگین گفت : تحولات صورت گرفته در این شرکت بی سابقه و بسیار چشمگیر است و به ویژه با مدیریت جدید و از سال گذشته تا کنون شاهد پیشرفت خوبی در تارابگین هستیم.

وی در ادامه خواستار همت درجهت تولید محصولات جدید از جمله فرومنگنز ، فروسیلیس ،‌تامین بتن و ... در شرکت تارابگین با توجه به نیازهای ذوب آهن اصفهان و همچنین نیازهای بازار شد .

رخصتی مدیرعامل شرکت تارابگین نیز گفت : این شرکت در سال 54 احداث شد و در سال 56 به تولید رسید و هم اکنون متعلق به ذوب آهن اصفهان می باشد .

وی افزود : ظرفیت اسمی تولید این شرکت بالغ بر 2400 تن پشم معدنی است که در قالب عایق های ساختمانی ،‌عایق های پتویی ، عایق های لوله ای ، پشم فله و فنوفل است که برای سقف سوله ها استفاده می شود .

مدیرعامل شرکت تارابگین با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در صنعت عایق های گرم ، گفت : در سال گذشته با توجه به توانمندی های بالقوه این شرکت و نیاز بازار ، کوره جدیدی احداث شد که تولید این شرکت را به 10 هزار تن رساند .

وی افزود : محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از استاندارد ملی و کیفیت بالا ، از بازار بسیار خوبی برخوردار است اما با این وجود جهت حفظ و توسعه بازار ، قیمت این محصولات از سال 93 تاکنون در شرایط رکود تورمی در اقتصاد کشور ، افزایش نیافته است که به نوعی کاهش قیمت محسوب می شود .

رخصتی اظهار داشت : این شرکت برنامه ریزی برای دست یابی به بازار صنعت ساختمان را آغاز نموده است چرا که گستره محصولات این شرکت ، در صنعت ساختمان کاربرد بسیاری دارد .

وی افزود : بر اساس مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ،‌ بهینه سازی در مصرف انرژی در ساختمان یک الزام مهم است و در این راستا راهی به جز استفاده از پشم معدنی وجود ندارد چرا که با استفاده از آن هم خنکای دلپذیر در تابستان خواهیم داشت و در زمستان برای ایجاد گرما نیاز به مصرف انرژی کمتری است.

رخصتی گفت : با توجه به عدم شناخت کافی نسبت به مزایای محصولات شرکت تارابگین در صنعت ساختمان ، در سال گذشته تفاهم نامه ای با سازمان فنی حرفه ای امضاء شد که بر اساس آن مجریان ذی صلاح جهت شناخت و نصب عایق های پشم معدنی این شرکت آموزش ببینند که این امر تداوم خواهد داشت.

منبع : سایت رسمی ذوب آهن

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24