Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که قالیباف و رئیسی یک هدف مشترک دارند و هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، جبهه مردمی نیروهای انقلاب که با هدف ایجاد وحدت میان اصولگرایان و معرفی نامزد واحدی از سوی این طیف شکل گرفته بود؛ بالاخره شکست خود را پذیرفت و اعلام کرد که با دو نامزد وارد عرصه رقابت انتخاباتی می‎شود. این در حالی است که جمنا هزینه سنگینی برای برگزاری چندین مجمع سراسری با حضور چندین هزار نفر کرد و در چندین مرحله تعداد نامزدهایش را به پنج نفر تقلیل داد تا از میان آنها یک نفر را نامزد نهایی معرفی کند.
اما از همان روز ثبت نام و اظهارات نامزدهای تایید صلاحیت شده جمنا مشخص بود که نه رئیسی قصد کناره گیری دارد نه قالیباف. اظهارات انتخاباتی آنها در چند روز اخیر نیز مهر تاییدی بر این گمانه زنی بود. جمنا نیز در بیانیه امروزش آن را سه قبضه کرد!

در متن بیانیه جمنا آمده است: مستحضریدکه با معرفی آقایان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان نامزدهای جبهه مردمی، این دو عزیز در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حاضر شده و با تشکیل ستادهای خود در سراسر کشور، فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده اند.

اکنون لازم است توجه مردم بزرگوار و علاقه‌مندان به صلاح و سعادت ملت ایران را به این نکته مهم جلب نماییم که دو نامزد معرفی شده جبهه مردمی هر دو از ظرفیت ها و سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که در مسوولیت‌های گذشته موفق عمل کرده وکارنامه ارزشمندی از خود به جای گذاشته‌اند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب به صراحت اعلام می‌دارد که این جبهه به هیچ وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد و آقایان رئیسی و قالیباف هر دو نامزد اصلی این جبهه هستند. این دو عزیز در کمال اخوت و بامجاهدت و جدیت در صحنه رقابت انتخاباتی حضور یافته و برای جذب آرای گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلفی که درمیان طبقات مختلف اجتماعی وجود دارد، تلاش خواهند نمود.

هر دو نامزد، قائل به وحدت به عنوان یک امر اهم برای مقابله با وضع موجود و نجات مردم و اقتصاد کشور هستند . رقیب مشترک این دو، ضعف وناکارآمدی در اداره امور کشوروتنگناها ومشکلاتی است که به دلیل بی‌کفایتی دولت‌ها وغفلت از مردم ومطالبات به حق آنها، دامنگیرکشور شده است.

این دو نامزد ضمن آن‌که تداوم مدیریت اجرایی موجود را با تامین حقوق اساسی مردم ناسازگار می‌دانند، صلاحیت و توانایی پذیرش مسوولیت اداره قوه مجریه را دارا هستند و با برخورداری از صلاحیت‌های ذاتی در پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایتمداری، مردمداری و توانایی حل مشکلات کشور با تکیه به ظرفیت‌های درونی، نشاط جوانی، کارآمدی و رویکردتحول دراداره امور، هر کدام که بتوانند اعتماد مردم را به دست آورده و سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرند، از نظر جبهه مردمی، واجد شرایط وآمادگی برای اداره کشور می‌باشند.

رصد صحنه انتخابات نشان می‌دهد که دشمن خارجی با بکارگیری همه قوا و ظرفیت‌های خود به میدان آمده تا باایجاد تردید، اختلاف ویاس آفرینی درمردم ودر درون نیروهای انقلاب، زمینه و بستر روی کارآمدن جریانی مرعوب ، منفعل و غیر انقلابی را مهیا نماید وراه برای حل مسائل مردم وپیشرفت کشورهموار نشود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همه نیروهای انقلابی ، دلسوز و غیرتمندکه بادرک درست از شرائط کشوروتوجه عمیق به ضرورت های این مرحله از حیات انقلاب دراین جبهه متحد وفراگیر گرد آمده وهدف واحدی را تعقیب می کنند، دعوت می نماید با تداوم وحدت و انسجام، به عنوان تنها مسیر دستیابی به پیروزی و تغییر وضع موجود، همچنان منادی وحدت باشند و هرگونه تنش‌آفرینی و اختلاف ولو در پایین‌ترین سطوح و در دور افتاده‌ترین مناطق کشور که منجر به انشقاق و اختلاف در بدنه نیروهای انقلاب شود را بازی در زمین دشمن و ضربه به وحدت و انسجام جبهه انقلاب قلمداد نمایند و با آن مقابله کنند و دشمن خارجی و عوامل و دنباله‌های داخلی آنان را در تحقق اهداف‌شان ناکام بگذارند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24