Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل بورس کالای ایران می گوید: نرم افزار فیوچرز آنلاین در بورس کالای ایران که طی سال های پیش طراحی و راه اندازی شده بود، در حال حاضر گسترش و توسعه یافته است، به نحوی که حدود ۷۰ درصد از معاملات فیوچرز در بستر آنلاین صورت می گیرد...

سلطانی نژاد: ۷۰ درصد معاملات فیوچرز در اختیار کاربران آنلاین است

بورس24 : نرم افزار فیوچرز آنلاین در بورس کالای ایران که طی سال های پیش طراحی و راه اندازی شده بود، در حال حاضر گسترش و توسعه یافته است، به نحوی که حدود ۷۰ درصد از معاملات فیوچرز ما در بستر آنلاین صورت می گیرد. 

مدیر عامل بورس کالای ایران در پاسخ به این سوال که عمده چالش های مربوط به زیرساخت های الکترونیک مبادلات کلان در بازار بورس چیست، گفت: آنچه در حوزه بورس کالا ضروری است، مربوط به شرکت های تولید کننده بک آفیس (فناوری مورد نیاز برای اداره یک سازمان) می شود که این شرکت ها باید نرم افزارهای ارتباطی مربوط به این بازار مالی را طراحی کنند.

حامد سلطانی نژاد در ادامه افزود: بورس کالای ایران در ابتدای فعالیت خود برای هر بخشی نرم افزار ویژه همان بخش را طراحی کرده بود و تنها چالشی که در این برهه وجود داشت، اتصال این نرم افزارها به یکدیگر بود.

وی با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات اولیه در حوزه زیرساخت های فنی گفت: خوشبختانه طرح تلفیق سامانه ها و اتصال آنها به یکدیگر تحقق یافت و توانستیم شمار زیادی از سامانه ها را تلفیق کنیم و از سامانه یک پارچه بهره مند شویم.

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای الکترونیک در سازمان بورس گفت: اقدام مهمی که در راستای ایجاد بسترهای الکترونیک در سازمان بورس صورت گرفته دسترسی آنلاین است، همچنین نرم افزار فیوچرز آنلاین را که در زمان مدیریت پیشین بورس کالا طراحی و راه اندازی شده بود، هم اکنون گسترش و توسعه یافته، به نحوی که حدود ۷۰ درصد از معاملات فیوچرز ما در بستر آنلاین صورت می گیرد.

سلطانی نژاد در همین زمینه ادامه داد: در گواهی سپرده نیز ساعت معاملات افزایش یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به گسترش بازار اوراق بهادار مبتنی بر کالا حضور شرکتهای ارایه دهنده خمات تکنولوژیک در عرصه اقتصادی توجیه پذیر است و می توانند در این عرصه فعالیت کنند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24