Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ٢٦٠ هزار نیرو وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، گفت: در حال حاضر تهدید خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نداریم. او گفت: کاندیداهایی که در حال حاضر مسئولیتی را بر عهده دارند، بر اساس رویه قبل حفاظت از آن‌ ها صورت خواهد گرفت و برای کاندیداهایی که در حال حاضر از حفاظت برخوردار نیستند؛ برای آن‌ ها نیز حفاظت پیش بینی می‌ شود...

تامین امنیت انتخابات با ۲۶۰ هزار نیرو

بورس24 : معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه ٢٦٠ هزار نیرو وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، گفت: در حال حاضر تهدید خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نداریم. 

به گزارش مهر، حسین ذوالفقاری در نشست خبری امنیت انتخابات گفت: برای تمام مراحل انتخابات آسیب‌ های امنیتی شناسایی شده و اشراف اطلاعاتی در داخل و خارج از کشور وجود دارد.

ذوالفقاری افزود: پیش بینی وقوع پدیده‌ های خاص صورت گرفته و در حال حاضر تهدید خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها نداریم.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: ستاد امنیت انتخابات در این وزارت متشکل از عناصر ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و صدا و سیما تشکیل شده است.

ذوالفقاری افزود: سه کمیته زیر نظر این ستاد فعالیت می‌ کنند که کمیته اشراف اطلاعاتی، کمیته فضای مجازی و کمیته عملیات و انتظامات وظیفه برقراری امنیت کشور را بر عهده دارد.

ذوالفقاری با بیان اینکه اطلس انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها برای استان‌ ها ارسال شده اظهار داشت: بیش از ٢٦٠ هزار نیرو وظیفه تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ٤٠ فروند بالگرد نیز در اختیار ستاد انتخابات استان‌ ها قرار گرفته است.

وی گفت: روز گذشته دستورالعمل تبلیغات در فضای مجازی تصویب و برای اجرا ابلاغ شد که بر اساس آن نامزد‌ها باید بر اساس نمادی که در وزارت ارشاد به ثبت می‌ رسانند باید فعالیت کنند.

معاون امنیتی وزارت کشور ادامه داد: هر گونه اعلامیه و بیانیه از جانب نامزد‌ها باید از طریق کانال هایی که در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است و دارای نماد ثبت شده هستند، منتشر شود و در سامانه وزارت کشور به نشانی https://www.samandehi.ir ثبت گردد.

ذوالفقاری قانون را معیار اصلی برشمرد و افزود: خرید و فروش رای، رای دادن با شناسنامه جعلی و ایجاد هرگونه رعب و وحشت در طی برگزاری انتخابات ممنوع است و با این تخلفات برخورد خواهد شد. 

ذوالفقاری ادامه داد: تجمعات انتخاباتی می‌ بایست در محیط‌ های سرپوشیده باشد و هر گونه تجمع هواداران نامزد‌ها در محیط‌ های عمومی ممنوع است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

ذوالفقاری با اشاره به ابلاغ دستورالعمل امنیتی حفاظتی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کاندیداهایی که در حال حاضر مسئولیتی را برعهده دارند بر اساس رویه قبل حفاظت از آن‌ ها صورت خواهد گرفت و برای کاندیداهایی که در حال حاضر از حفاظت برخوردار نیستند؛ برای آن‌ ها نیز حفاظت پیش بینی می‌ شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24