Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر شبکه های اجتماعی قوانین را رعایت کنند، دلیلی برای فیلتر کردن آنها در آستانه انتخابات وجود ندارد...

وزیر ارتباطات: شبکه های اجتماعی رعایت کنند، فیلتر نمی شوند

بورس24 : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر شبکه های اجتماعی قوانین را رعایت کنند، دلیلی برای فیلتر کردن آنها در آستانه انتخابات وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه افزود: فعالیت سالم و براساس قانون از سوی شبکه های اجتماعی به ویژه در آستانه انتخابات لازم و ضروری است. 

وی فعالیت های اجتماعی را موجب کاهش هزینه های انتخاباتی اعلام کرد و گفت: فعالیت انتخاباتی در شبکه های مجازی باید در چارچوب قانون و به دور از تخریب انجام شود. چرا که تخریب تاثیری در رای مردم نداشته و معیار برای دادن رای در مردم برنامه نمایندگان است.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی در رابطه با فیلتر شدن تماس صوتی تلگرام نیزگفت: این امکان پس از اینکه در کشور فعال شد، در حکمی از سوی قوه قضاییه به اپراتورها مسدود شد و ما نیز برای فعال شدن دوباره آن منتظر تصمیم مراجع قانونی هستیم.

واعظی در ادامه درباره فعالیت های دولت یازدهم در زمینه توسعه اینترنت در کشور گفت: در ابتدای این دولت هیچ روستایی اینترنت نداشت اما امروز 27 هزار روستا در سراسر کشور از اینترنت استفاده می کنند.

وزیر ارتباطات توضیح داد: همزمان در وزارتخانه های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی هماهنگی هایی صورت گرفت تا علاوه برخدمات اینترنتی این وزارت خانه ها نیز به روستاها خدمات ارائه کنند.

واعظی با بیان اینکه در ابتدای دولت حدود سه و نیم میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود داشت، گفت: تعداد کاربران اینترنت در دولت تدبیر و امید به 43 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ابتدای دولت هیچ شهری از خدمات اینترنت نسل چهار استفاده نمی کرد اما امروز 742 شهر از اینترنت نسل چهار استفاده می کنند.

وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و مزایای آن گفت: با توجه به اینکه سال 96 سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده، امسال نیز همچون شش ماه پایانی سال گذشته به دنبال راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی هستیم.

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24