Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بالاخره بعد از مدت‌ ها انتظار امکان تماس صوتی در تلگرام برای کاربران ایرانی نیز فراهم شد. از مدت‌ ها قبل در جریان به‌ روزرسانی جدید این پیام‌ رسان فوق‌ العاده محبوب در ایران و افزوده شدن تماس صوتی به تلگرام بودیم، اما تا پیش از تنها کاربران ساکن اروپا قادر به استفاده از آن بودند...

تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی فعال شد

بورس24 : بالاخره بعد از مدت‌ ها انتظار امکان تماس صوتی در تلگرام برای کاربران ایرانی نیز فراهم شد. 

از مدت‌ ها قبل در جریان به‌ روزرسانی جدید این پیام‌ رسان فوق‌ العاده محبوب در ایران و افزوده شدن تماس صوتی به تلگرام بودیم، اما تا پیش از تنها کاربران ساکن اروپا قادر به استفاده از آن بودند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، از هم اکنون کاربران ایرانی نیز می‌ توانند از این قابلیت جدید تلگرام استفاده کنند. همان طور که می‌ دانید اپلیکیشن‌ های پیام‌ رسان زیادی در فروشگاه‌ های عرضه برنامه‌ های اندروید و آی او اس وجود دارند، اما کاربران ایرانی با هشیاری تلگرام را انتخاب کرده‌ اند، چرا که در مقایسه با دیگر برنامه‌ های مشابه، قابلیت‌ های مرتبط با متن و پیام‌ رسانی زیادی دارد.

از آنجایی که تا امروز خبری از قابلیت تماس صوتی تلگرام نبود، کاربران ناچار بودند با وجود همه چیز تمام بودن این پیام‌ رسان، برای دسترسی به یک ابزار به منظور برقراری تماس صوتی در بستر اینترنت به وسیله موبایل، یک پیام‌ رسان دیگر همچون واتس آپ را نیز نصب کنند.

نکته جالب مربوط به نحوه فعال‌ سازی تماس صوتی تلگرام است. کاربران بعد از دریافت جدیدترین آپدیت برنامه، تا زمانی که یک کاربر از خارج از کشور با آن‌ ها ارتباط برقرار نکند، قادر به استفاده از تماس صوتی تلگرام نیستند.

البته، اگر این قابلیت برای دوستان و نزدیکان شما در ایران نیز فعال شده باشد، می‌ توانید از آن‌ ها درخواست یک تماس کنید، چرا که تنها راه فعال‌ سازی تماس صوتی تلگرام همین کار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24