Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در دیدار حسن روحانی رییس جمهوری ایران و دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه راهکارهای افزایش فراگیر روابط دو جانبه و همچنین منطقه ای بررسی شد. این دیدار شامگاه دوشنبه به عنوان نخستین برنامه سفر دو روزه رسمی روحانی به مسکو صورت پذیرفت. نخست وزیر روسیه در این دیدار با تبریک نوروز به رییس جمهوری و ملت ایران، گفت: مسکو مصمم به گسترش روابط در همه حوزه ها با جمهوری اسلامی ایران است. همچنین روز سه شنبه دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به رییس جمهوری ایران اعطا و روحانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه درباره مهمترین مسایل بین المللی سخنرانی خواهد کرد...

دیدار رییس جمهور ایران و نخست وزیر روسیه / دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به روحانی اعطا می شود

بورس24 : در دیدار حسن روحانی رییس جمهوری ایران و دیمیتری مدودیف نخست وزیر روسیه راهکارهای افزایش فراگیر روابط دو جانبه و همچنین منطقه ای بررسی شد. 

این دیدار شامگاه دوشنبه به عنوان نخستین برنامه سفر دو روزه رسمی روحانی به مسکو با حضور اعضای هیات همراه و مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار شد.

روحانی در این دیدار گفت: امیدوارم در این سفر شاهد تحول جدیدی در روند توسعه همکاری های مشترک در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مسایل بین المللی باشیم.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به همکاری های ایران و روسیه در خصوص مسایل منطقه ای و بین المللی، اظهار کرد: بی تردید روابط دو کشور در روند ثبات و امنیت منطقه و بین الملل تاثیرات مثبتی برجای خواهد گذاشت.

دیمیتری مِدوِدیِف نخست وزیر روسیه نیز در آغاز با تبریک نوروز به رییس جمهوری و ملت ایران، گفت: مسکو مصمم به گسترش روابط در همه حوزه ها با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این سفر برای توسعه روابط دو کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: در زمان حاضر فضای خوبی بر همکاری ها حاکم است و تردیدی نیست که مذاکرات مسکو کمک شایانی به تعمیق روابط با تهران خواهد کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده، روحانی فردا نیز با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در کاخ کرملین دیدار و در باره عرصه های مختلف همکاری های رو به پیشرفت دو کشور از جمله منطقه ای مذاکره می کند.

همچنین در این سفر که با دعوت رسمی رییس جمهوری روسیه انجام می شود، 15 سند همکاری در بخش های مختلف از جمله کنسولی، گردشگری، اقتصادی، ارتباطات، حقوقی و قضایی در کاخ کرملین امضا خواهد شد و پس از پایان دیدار رئیسان جمهوری دو کشور نیز بیانیه مشترک صادر خواهد شد.

روز سه شنبه نیز دکترای افتخاری دانشگاه دولتی مسکو به رییس جمهوری ایران اعطا و روحانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه در باره مهمترین مسایل بین المللی سخنرانی خواهد کرد.

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24