Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند چندی پیش با فروش سهام شیران، قصد تنوع سازی پرتفوی خود داشت تا بتواند از این طریق ریسک پرتفوی را کاهش دهد. این مجموعه همچنین سهامداری وبیمه را نیز در دست دارد که در نظر دارد در صورت امکان درصد سهامداری خود را تغییر دهد.

فروش «شیران» و خرید «وبیمه» توسط «واتی» ادامه دارد؟

بورس24 ؛ محمدرضا رستمی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در جمع سهامداران در خصوص وضعیت پروژه فراسا بیان داشت: این پروژه کار خود را جلو می برد و در مرحله پایانی فاز یک خود قرار دارد و می توان گفت فاز 2 آن در مرحله فاز مطالعاتی قرار دارد. این مجموعه آماده فروش بوده و ما به فکر دو موضوع در خصوص این پروژه هستیم یک اینکه در نظر داریم این منطقه را منطقه ویژه اقتصادی اعلام کنیم یا آن را تبدیل به شهرک اقتصادی کنیم که در هر دو صورت به نفع شرکت خواهد بود.

وی ادامه داد: این که برخی می پندارند این پروژه مشتری ندارد، اشتباه است، این پروژه مشتری داشته اما باید زیرساخت های آن آماده شود تا مشتری جلب شود، مشتریان زیادی برای این پروژه هستند و اعلام آمادگی کرده اند اما ما باید زیرساخت های آن را آماده کنیم.

وی تاکید کرد: بسیاری از بخش های این مجموعه راه اندازی شده، به عنوان مثال بخش کسب و کار فراسا کار خود را آغاز کرده و همچنین مشکلات آب و برق و گاز این مجموعه رو به جلو بوده و ما به زودی شاهد فروش بخش هایی از این مجموعه خواهیم بود اما همان طور که گفته شد بخش های مربوطه نیاز به زیرساخت دارد تا مشتریان حاضر به خرید شوند که مجموعه آتیه دماوند در حال آماده سازی این زیرساخت ها است.

وی گفت: مشتریان داخلی و خارجی زیادی اعلام آمادگی کرده اند و مذاکراتی نیز شده است.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت شما در وبیمه افزایش خواهد یافت، گفت: ما در سهامداری وبیمه با زیان مواجه نیستیم و سود دهیم، صحبت هایی با مدیرعامل این شرکت شده و به ما پشنهاد take over برای سهم داده شده، اما هنوز تصمیم گیری قطعی در این خصوص نشده، سهامداران باید اجازه دهند تا نتیجه قطعی گرفته شود. مذاکرات ما با شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه ادامه دارد و در صورت هر گونه نتیجه قطعی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

وی درباره افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته گفت: در نظر داریم تا سرمایه شرکت را به مبلغ 650 میلیارد تومان برسانیم. این افزایش سرمایه در نیمه اول سال جدید عملی خواهد شد و ما شاهد اتفاقات مثبت در سهم واتی خواهیم بود. حق تقدم های افزایش سرمایه قبلی آتیه دماوند توسط بازار خریداری شد و این نشان از اقبال و پتانسیل سهم برای رشد دارد.

وی درباره سیاست شرکت آتیه دماوند برای شیران گفت: ما در نظر داریم تا مالکیت خود در این سهم را کم کنیم که این موضوع اتفاق افتاد. پرتفوی آتیه دماوند باید متنوع تر شود که سیاست ما نیز تنوع بخشی به پرتفوی شرکت است تا در این جهت ریسک مجموعه کاهش یابد.

رستمی تاکید کرد: پرتفوی شرکت از سه سال گذشته تا به الان رشد زیادی کرده به گونه ای که این پرتفوی از رقم 10 میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان رسیده است. آینده خوبی برای شرکت مورد انتظار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24