Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا در یادداشتی که روز یکشنبه منتشر شد، از ورود کشتی اقیانوس پیما مسافری (کروز) سانی به جزیره کیش، به عنوان یک تحول پسابرجامی دیگر یاد کرد...

واکنش بعیدی نژاد به ورود کشتی کروز به جزیره کیش: همزمان با ورود سومین هواپیمای جدید ایرباس به فرودگاه مهر آباد تهران، کشورمان شاهد یک تحول پسابرجامی دیگر هم بود

بورس24 : حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی که روز یکشنبه منتشر شد، از ورود کشتی اقیانوس پیما مسافری (کروز) 'سانی' به جزیره کیش، به عنوان یک 'تحول پسابرجامی دیگر یاد کرد. 

به گزارش ایرنا، در یادداشت بعیدی نژاد که در صفحه ایستاگرام و تلگرامش منتشر شده، آمده است: تقریبا همزمان با ورود سومین هواپیمای جدید ایرباس به فرودگاه مهر آباد تهران، کشورمان شاهد یک تحول پسابرجامی دیگر هم بود.

کشتی اقیانوس‌ پیمای مسافری 'سانی' نیز برای اولین بار با برداشته شدن تحریم ورود کشتی‌ های غول‌ پیکر نفتی و مسافری به بنادر ایران، وارد بندر کیش گردید.

این کشتی‌ های غول‌ پیکر مسافری را در واقع باید هتل روی آب نامید. هر یک از آنها درست مانند یک هتل دارای بیش از صد اتاق مجهز هست و دارای تمامی امکانات کافی برای مسافرت‌ های طولانی از هفت شب تا بیش از پنجاه شب هستند. 

هر یک از آنها با توجه به بزرگی خود ظرفیت حمل مسافر از چند صد نفر تا بیش از پنج هزار نفر را دارند و به همین نسبت از چند صد تا حتی دو هزار کارمند و خدمه را در خود جای می‌ دهند.

منبع: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24