Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت سایپا آذین در تلاش است تا با انعقاد قراردادهای جدید تولید خود را افزایش دهد. این شرکت در نظر دارد با بودجه سال ٩۶ بتواند نظر سهامداران را جلب نماید.

برنامه‌های «خاذین» برای سال ٩۶ تشریح شد

سیاست های سهامدارعمده این شرکت با مالکیت 57 درصدی مطمئنا بر روی این شرکت تاثیر خواهد گذاشت؛ هر چه برنامه های عملیاتی این سهامدار بیشتر شود تاثیر مثبت تری بر شرکت سایپا آذین خواهد گذاشت. به نظر می رسد این شرکت بودجه خود را بسیار محتاطانه بسته تا برنامه های سهامدار عمده قطعیت یابد. در نتیجه چنانچه این برنامه ها قطعی شود احتمال زیاد سهامداران شاهد اتفاقات خوبی در این سهم باشند.

محمدی معاون مالی شرکت سایپا آذین در جمع سهامداران در خصوص وضعیت تولید و فروش شرکت گفت: شرکت سایپا آذین معمولا بودجه خود را همانند اغلب شرکت های بورسی محتاطانه می بندد و معمولا هر ساله ما شاهد میزان تولید محقق شده بیش از میزان تولید پیش بینی شده هستیم.

وی ادامه داد: این موضوع در سال 95 اتفاق افتاد و بودجه سال 95 به طور کامل و کمی بیشتر از پیش بینی شده محقق شد. سال 96 شرکت سایپا آذین میزان تولید صندلی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که می توان گفت با توجه به عملیاتی بودن سیاست های سهامدار عمده، شرکت سایپا آذین مطمئنا خواهد توانست این بودجه پیش بینی شده را محقق سازد.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه های سهامدار عمده تمام تلاش سایپا آذین مبنی بر این است تا بتواند همانند سال های گذشته بیش از پیش بینی هم تولید واقعی خود را داشته باشیم که مطمئنا در صورت قطعیت چنین موضوعی از طرق سامانه رسمی بورس به اطلاع خواهد رسید.

وی بیان داشت: شرکت در تلاش است تا بتواند هر چه سریعتر افزایش سرمایه خود را عملی کند. سایپا آذین طبق سیاست های هیئت مدیره جلو رفته و برنامه های خود را به درستی عمل خواهد کرد تا بتواند موجبات رشد شرکت را فراهم آورد. سهامدار عمده شرکت نیز طبق سیاست های خود از سهم حمایت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از جمله برنامه های شرکت می توان به تلاش شرکت برای انعقاد انواع قراردادها و تمدیدهای قراردادهای سابق اشاره کرد. شرکت سایپا آذین به عنوان یک شرکت فعال در صنعت همواره به فکر انعقاد قراردادهای جدید و تمدید سایر قراردادهای خود برای کسب سود و افزایش تولید است.

این مقام مسئول در جمع سهامداران گفت: شرکت سایپا آذین یک شرکت قطعه ساز خاص و فعال در صنعت بوده و نمی توان آن را با سایر فعالین در صنعت خودرو مقایسه کرد. در صورت عملی شدن افزایش سرمایه شرکت مطمئنا حق تقدم ها با جذابیت خاصی در بازار مواجه خواهد شد. این موضوع می تواند موجبات رشد قیمتی سهم را فراهم آورد.

وی بیان داشت: با توجه به برنامه های پیش روی شرکت و همچنین سیاست های سهامدار عمده این سهم از پتانسیل خوبی برای رشد برخوردار بوده و شرکت تمام تلاش خود را برای افزایش سود سهامداران خرد می کند. به گونه ای که سال جدید سال خوبی برای سهامداران شرکت باشد.

وی خبر داد: مدیران شرکت در نیمه دوم فروردین جلسه ای برای عملی کردن افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد تا بتوانند هر چه سریعتر این موضوع را عملی و ثبت نمایند. با عملی شدن و فروش حق تقدم های شرکت در بازار و همچنین جذابیت آن ها، شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24