Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نماد ذوب یک قدم تا بازگشایی فاصله دارد.

ذوب بازگشایی می‌شود اگر...

به گزارش بورس24 ؛ شرکت ذوب آهن اصفهان (ذوب) در گزارش حسابرسی شده بودجه سال ٩۶ برای هر سهم درسال ٩۶ با ٣ درصد تعدیل منفی نسبت به گزارش حسابرسی نشده خود، ٣۵ ریال زیان پیش بینی کرد. افت ۵۵ میلیارد ریالی درآمد سرمایه گذاری ها علت اصلی این افت سود می باشد. همچنین بودجه سال ٩۵ در این گزارش به موجب تبدیل ٢١٢٠ میلیارد ریال درآمد غیر عملیاتی به ١٨٣ میلیارد ریال هزینه، با ٣۶ درصد تعدیل منفی مواجه شد. به این ترتیب زیان سال ٩۵ نیز به ٢٧٠ ریال افزایش یافت.

این در حالی است که بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ٤ پروژه مهم تولیدی و زیست محیطی مهم دیگر در ذوب آهن اصفهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از دیگر مسئولین کشوری و منطقه ای در سال گذشته به بهره برداری رسید. معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد که؛ عمده چالش های ما با توجه به کلام مقام معظم رهبری و تاکید رییس جمهور در حوزه اقتصاد است و لذا برنامه ریزی در این حوزه و تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار دارد. با توجه به نامگذاری سال به اشتغال و تولید انتظار می رود شرکت ذوب آهن به عنوان یک شرکت پر اشتغال و تولید کننده در سال 96 محور تولید و اشتغال باشد.

حال با توجه به اینکه نماد شرکت همچنان متوقف است انتظار می رود پس از بازگشایی شاهد تحولات قیمتی روی این سهم باشیم.

صابر جعفر وند رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی در خصوص بازگشایی نماد " ذوب" به خبرنگار بورس24 گفت: درآمدهای متفرقه که رقم با اهمیتی هم بوده، نیاز به ارسال مستندات دارد و پس از دریافت این مستندات نماد بازگشایی می شود.

وی افزود: این مستندات می تواند مربوط به گزارش کارشناسی و یا احیانا قرار دادهایی باشد که در صورت لزوم در اختیار ما قرار می دهند.

جعفروند گفت: پس از دریافت این مستندات نماد بازگشایی می شود. البته اطلاعات در صورت های مالی قبلا افشا شده و فقط نیاز به مستندات داریم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24