Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بیمه کارآفرین اولین بیمه خصوصی بود که تاسیس شد. علاوه بر این ۲۵ میلیارد تومان، ۲۵ میلیارد دیگر از سود انباشته، سرمایه را افزایش خواهیم داد. این موضوع پس از تایید سازمان های ذی ربط صورت خواهد گرفت. تا پایان سال ۹۶ افزایش سرمایه دوم نیز باید عملی شود، این موضوع الزام بیمه مرکزی می باشد...

بیمه کارآفرین و افزایش سرمایه از محل سود انباشته

افزایش سرمایه شرکت بیمه کارآفرین در مجمع فوق العاده امروز به میزان ۲۵ میلیارد تومان از محل انباشته تصویب شد، تا سرمایه بیمه کارآفرین از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۱۷۵ میلیارد تومان برسد.
به گزارش بورس24 ،علی آزاد رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین در جمع صاحبان سهام گفت: افزایش سرمایه شرکت قبلا به اندازه ۳۰ میلیارد تومان تصویب شده بود که بنا به نظر سازمان بورس تصویب ۲۵ میلیارد آن در دستور کار قرار گرفت. خوشبختانه این افزایش سرمایه قبلا مصوب شده بود و در حال حاضر باید دستور بورس را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: دستور کار بعدی، تصویب اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه بورس و بیمه مرکزی است که در این جلسه مصوب خواهد گردید.
در ادامه ضرابی مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین بیان داشت: بیمه کارآفرین اولین بیمه خصوصی بود که تاسیس شد. ما باید این افزایش سرمایه را به سمع و نظر شما برسانیم. علاوه بر این ۲۵ میلیارد تومان، ۲۵ میلیارد دیگر از سود انباشته، سرمایه را افزایش خواهیم داد. این موضوع پس از تایید سازمان های ذی ربط صورت خواهد گرفت. تا پایان سال ۹۶ افزایش سرمایه دوم نیز باید عملی شود، این موضوع الزام بیمه مرکزی می باشد.
در پایان جلسه نیز با افزایش سرمایه شرکت به اندازه ۲۵ میلیارد تومان تصویب شد. همچنین تغییر اساسنامه شرکت مطابق با اساسنامه بیمه مرکزی و سازمان بورس مورد تصویب مجمع فوق العاده قرار گرفت.‌

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24