Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روز گذشته نارنجی پوشان جاده مخصوص طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از محصول جدید خود رونمایی کردند...

پراید آماده بازنشستگی!

بورس24 : روز گذشته نارنجی پوشان جاده مخصوص طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از محصول جدید خود رونمایی کردند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تولد کوییک در بازارایران از چند جهت قابل بررسی است چراکه به نظر می رسد رونمایی این خودرو در پایان سال 95 پیام های خاصی را مخابره می کند.

از مدت ها قبل دو غول جاده مخصوص به دنبال حضور یک خودرو ارزان قیمت در سبد محصولات خود بودند که در این شرایط رنو با برگ به اصطلاح برنده "کوئید" به میدان آمد و سعی در دلبری و امتیاز گیری از خودروسازان داخلی داشت.

هنوز حرف و حدیث ها بر سر حضور «رنو کوئید» در بازار ایران داغ بود و در این خصوص اینکه در نهایت این خودرو نصیب کدام خودروساز داخلی خواهد شد، شایعاتی مطرح میگردید.

به نظر می رسد تولد محصول جدید سایپا با نام "کوییک" دهن کجی جالبی به "رنو کوئید" در بازار ایران بود و با این تفاسیر می توان گفت که حضور کوئید در سایپا منتفی است.

البته در این شرایط رنو میتواند بازارگرمی بیشتری برای محصول خود داشته و از آن به عنوان رغیب کوییک سایپایی ها یاد کند تا به این واسطه بتواند دیگر خودروسازهای داخلی را مایل به انتخاب کوئید برای حضور در سبد محصولات خود به عنوان یک خودرو ارزان قیمت، نماید.

از طرفی چند وقت پیش در حاشیه مراسم نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که توسط سایپا دیزل برگزار شده بود، مهدی جمالی، مدیرعامل سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه با انتقال خودروهای H220 و H230 به پارس خودرو تکلیف خطوط تولید خالی شده سایپا چه می شود، گفته بود که محصول جدیدی جایگزین این خودروها خواهد شد.

با رونمایی این خودرو ارزان قیمت توسط سایپا تا حدودی تکلیف خطوط خالی سایپا مشخص خواهد شد و محصول جدید سایپا که پیش تر مدیرعامل این شرکت از حضورش در سایپا خبر داده بود، در این خطوط تولید خواهد شد.

البته حضور کوییک در شرایطی که طی چند وقت گذشته فشارها بر روی این گروه خودروسازی مبنی بر خروج محصول پر تیراژشان، پراید، بسیار زیاد شده بوده می تواند به منزله خانه تکانی عیدانه خط تولید پراید در سایپا قلمداد شود. 

به گزارش سایت میهن صنعت ، معرفی کوییک در حالی که به تازگی وزیر صنعت نیز طی دیداری که با مدیران خودروسازی داشته و خواستار حذف خودروهای قدیمی و تولید خودروهای جدید داخلی با تیراژ بالای تولید شده بود، می تواند فرضیه جایگزینی کوییک به جای پراید را تقویت نماید.

گفتنی است، البته در این شرایط فاصله قیمتی پراید و کوییک در بازار ایران، کار را برای جایگزینی این محصول سخت خواهد کرد که باید دید مدیران ارشد این شرکت در صورت صحت این فرضیه چه تصمیماتی اتخاذ خواهند نمود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24