Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمدرضا سروش رئیس هیئت مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران : در حال حاضر وضعیت مالی کارفرمایان بهتر شده و استراتژی شرکت نیز فروش نقدی محصولات و یا دریافت اوراق مشارکت و خزانه می باشد. براساس قرارداد های منعقده و پیش بینی های انجام شده بودجه حسابرسی نشده سال مال ١٣٩۶ بر روی سامانه کدال قرار گرفته است. طبیعتا آن چه که بر روی کدال منتشر می شود اطلاعات شفاف تر شرکت است که بایستی مبنای تصمیم گیری سهامداران محترم قرار گیرد...

رئیس هیات مدیره «فلوله» : سهامداران به شایعات توجه نکنند

بورس24 :شرکت لوله و ماشین سازی ایران با ترکیب هیئت مدیره جدید خود برنامه های جدیدی دارد.این شرکت در نظر دارد تا از سایر روش های تامین مالی استفاده کند. روند افزایش فروش در بودجه پیش بینی شده شرکت نشان از قراردادهای جدید این شرکت دارد.

محمدرضا سروش رئیس هیئت مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران در خصوص وضعیت این شرکت مورد توجه بورسی به بورس24 گفت: یکی از محدودیت هایی که شرکت لوله و ماشین سازی ایران با آن رو به رو است، هزینه های مالی این شرکت می باشد، هیئت مدیره جهت اصلاح ساختار مالی در حال بررسی است و این موضوع مسلما به ارائه طرحی از طرف هیئت مدیره دارد.این شرکت برنامه های خود را برای اصلاح ساختار مالی به مجمع ارائه خواهد کرد و مجمع عمومی برای آن تصمیم مقتضی را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای این اصلاح ساختار مالی شرکت یکی از پیشنهادات می تواند فروش دارایی های راکد و افزایش سرمایه از این محل باشد تا بستر لازم جهت کاهش هزینه های مالی شرکت فراهم آید.

سروش بیان داشت: در حال حاضر وضعیت مالی کارفرمایان بهتر شده و استراتژی شرکت نیز فروش نقدی محصولات و یا دریافت اوراق مشارکت و خزانه می باشد. براساس قرارداد های منعقده و پیش بینی های انجام شده بودجه حسابرسی نشده سال مال 1396 بر روی سامانه کدال قرار گرفته است. طبیعتا آن چه که بر روی کدال منتشر می شود اطلاعات شفاف تر شرکت است که بایستی مبنای تصمیم گیری سهامداران محترم قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که روند وصول مطالبات شرکت به چه صورت پیش می رود و آیا این روند بهتر شده است؛ گفت: روند وصول مطالبات در سال جاری بهتر و بیشتر شده است.

سروش در پاسخ به این سوال که بحث جا به جایی کارخانه فعلی آیا هنوز هم وجود دارد، بیان داشت: تا زمانی که وضعیت کارخانه مشخص نشود جا به جایی صورت نخواهد گرفت. هنوز هم بخشی از خطوط تولید در سایت چهاردانگه فعال می باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به تلاشی که همکاران ما در شرکت لوله و ماشین سازی ایران داشتند، در سه ماهه اخیر روند تولید را توسعه و افزایش رو به افزایش بوده است.

وی تاکید کرد: خط مشی شرکت همواره ارائه اطلاعات شفاف به بازار می باشد. لذا توصیه می شود تکیه تحلیلگران و معامله گران بازار براساس اطلاعات رسمی و منتشر شده از طرف سامانه رسمی سازمان بورس باشد. تلاش ما در شرکت لوله و ماشین سازی ایران حفظ منافع تمامی ذی نفعان می باشد.

وی افزود: با توجه به موضوع آب در اولویت برنامه های سال آتی دولت، امید است شرکت لوله و ماشین سازی بتواند نقش شایسته ای در پروژه های مذکور داشته باشد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24