Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکت غپاک که در حدود ١٥٠ میلیارد تومان بدهی دارد و سهامدار عمده آن بنیاد مستضعفان است از...

افزایش سرمایه غپاک به تصویب مجمع رسید + خبرهایی در خصوص اقدامات شرکت برای بازگشایی نماد و...

بورس24 : شرکت لبنیات پاک که در حدود ١٥٠میلیارد تومان بدهی دارد و سهامدار عمده آن بنیاد مستضعفان است از ٢٩ دی ماه سال جاری تاکنون متوقف است. توقفی که ممکن است به دلایلی که مد نظر بورس است، قدری ادامه دار باشد تا ملاحظات مد نظر بورس رعایت شود.

غپاک به منظور اصلاح ساختار مالی خود و کاهش هزینه های مالی، درخواست افزایش سرمایه ٥٠ میلیاردی از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به بورس ارائه داد که با ٤٣ میلیارد تومانی آن از سوی بورس موافقت شد.

افزایش سرمایه ٤٥ درصدی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک امروز در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که به همین منظور برگزار شده بود تصویب شد.

شرکت لبنیات پاک که در حدود ١٥٠ میلیارد تومان بدهی بانکی در صورت های مالی خود دارد این افزایش سرمایه را به منظور جبران بخشی از این بدهی ها و اصلاح ساختار مالی خود به تصویب رساند.

سجادی مدیر عامل غپاک در خصوص برنامه شرکت برای پرداخت این بدهی ها و فروش زمین که از گذشته در دستور کار بوده است، گفت: در تلاش هستیم تا هزینه های مالی را کاهش دهیم و تسریع این کار کمک سهامداران عمده را می طلبد، برای فروش زمین هم برنامه داریم و عواید آن را برای پیشبرد اهداف توسعه ای بکار خواهیم برد.

سجادی همچنین در خصوص اقدامات شرکت برای بازگشایی نماد گفت: در حال رایزنی برای بازگشایی نماد هستیم و در حال آماده کردن موارد در خواستی بورس.

افزایش سرمایه غپاک که میزان آن ٥٠ درصد بود به دلیل عدم مجوز سازمان برای مبلغ ٧ میلیارد آن به ٤٥ درصد رسید و نهایتا مبلغ افزایش سرمایه از ٥٠ میلیارد تومان به ٤٣ میلیارد تومان کاهش یافت. 

سهامداران نگران این موضوع بودند که بنیاد به عنوان سهامدار عمده به تعهدات خود در خصوص افزایش سرمایه عمل نکند که مدیر عامل غپاک گفت: مصوبه این افزایش سرمایه از سوی بنیاد تایید شده است و این مجموعه متعهد به اجرای آن است. بنابراین در این خصوص جای نگرانی نیست.

گفتنی است، در پایان افزایش سرمایه ٤٣ درصدی غپاک به تصویب مجمع رسید.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24