Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل سرمایه گذاری آتیه دماوند در خصوص سود شیران گفت: این شرکت ٩٠ درصد سود خود را تقسیم کرد که علی القاعده ما چون ٣۴ درصد سهامدار این شرکت هستیم از آن تاثیر زیاد می گیریم. ما تاثیر مثبت تقریبا ۶٠ درصدی از این تقسیم سود را دریافت کردیم.

چرا بازار حق تقدم های آتیه دماوند را بلعید؟

طی دو روز معاملاتی سهم شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند با اقبال مواجه شد.این در حالی است که حق تقدم های سهم نیز ظرف سه روز در بازار خریده شد.

محمدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در گفت و گو با بورس24 در خصوص دلیل صف خرید پیشین ،«واتی» را سهم ارزشمندی دانست و گفت: ارزشمندی سهم تنها دلیل است. ارزشمندی سهم آتیه دماوند موجب شد که حق تقدم های این سهم به قیمت هر کدام 84 تومان ظرف مدت سه روز توسط بازار خریداری شود.

وی ادامه داد: این موضوع می تواند دلیلی بر ارزشمندی سهم آتیه دماوند باشد و ما شاهد صف خرید در معاملات این سهم باشیم. قیمت حق تقدم های به فروش رفته هم مناسب بود.

رستمی در خصوص فروش بلوک خاور و نخ خمین بیان داشت: این دارایی ها کارشناسی شده، برای فروش نیز آماده شد اما به فروش نرفت. در حال حاضر برای فروش آن ها با مشتریان مذاکره می کنیم. این مذاکرات ادامه دارد. شرکت در مرحله مارکتینگ برای فروش دارایی هایی همچون خاور و نخ خمین است.

این مقام مسئول در خصوص پروژه تفریحی-گردشگری جاده کرج-قزوین عنوان کرد:پهنه بندی این پروژه شروع شده و برای کدگذاری آماده است. بخش کسب و کار هم به راه افتاده و تولید هم همین طور، پیش روی این پروژه نیز طبق برنامه جلو می رود.

وی ادامه داد: این پروژه سه موضوع دارد یک، تولید که راه اندازی شده دو مشاوره و کدگذاری ها که تا خرداد ماه به اتمام می رسد و موضوع سوم اخذ مجوزها است که توسط مسئولین مدنظر در حال اخذ است.

وی در خصوص سود شیران گفت: این شرکت 90 درصد سود خود را تقسیم کرد که علی القاعده ما چون 34 درصد سهامدار این شرکت هستیم از آن تاثیر زیاد می گیریم. ما تاثیر مثبت تقریبا 60 درصدی از این تقسیم سود را دریافت کردیم.

وی عنوان کرد: سهم آتیه دماوند سهم ارزشمندی است و این موضوع بر بازار روشن است. پروژه ها و برنامه های شرکت هم مطابق با آنچه که پیش بینی شده جلو می رود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24