Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل «وبانک» و سهامدار عمده شازند به بورس ٢۴ گفت:شرکت پتروشیمی شازند همواره در مجامع سودهای خوبی تقسیم کرده است و سهامداران را راضی نگه داشته و برای امسال هم سود خوبی برای تقسیم دارد.در واقع شاراک در زمره سهم های بنیادین است...

دلایل تعدیل مثبت پتروشیمی شازند اعلام شد

شازند برای سال آتی حدود 25 درصد تعدیل مثبت برای پیش بینی بودجه در نظر گرفته است ، تعدیلی با طعم افزایش قیمت نفت.

خداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سهامدار عمده پتروشیمی شازند در خصوص تعدیل مثبت 25 درصدی این شرکت پتروشیمیایی به بورس24 گفت: با توجه به این که شرکت روند قیمتی نفت را مثبت و رو به بالا پیش بینی می کند و کیفیت بالای محصولات یونیک ومنحصر به فرد پتروشیمی شازند؛تغییراتی در ارزش فروش تولیدات در نظر گرفته شده است که نتیجه آن منجر به تعدیل در بودجه سال 96 شرکت شده است.

غریب پور در خصوص افزایش سرمایه شاراک گفت: مجموعه شازند و سهامدار عمده در تلاش است تا افزایش سرمایه شرکت در سال جاری نهایی شود.

وی گفت: مصوبه این افزایش سرمایه آماده شده است و تایید حسابرس شازند نیز اخذ شده است و برای اخذ مجوز از سازمان بورس در تلاش هستیم تا این افزایش سرمایه در سال جاری عملیاتی شود.

وی در خصوص دلار 4 هزار تومانی در بودجه شازند گفت: این قیمت برای دلار دست یافتنی است و با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد میانگین قیمت دلار در شش ماهه نخست امسال در محدوده 3400 تومان بود که این قیمت در نیمه دوم سال به حدود 3800 تومان رسید و رقم 4 هزار تومانی برای دلار در دسترس است، بنابراین از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

غریب پور در خصوص بازارهای صادراتی پتروشیمی شازند هم گفت: با توجه به گشایش های صورت گرفته در روابط بین الملل صادرات به کشور های اروپایی نیز صورت می گیرد همچنین ترکیه،چین و کشور های خاورمیانه از مشتریان محصولات پلیمری و شیمیایی شازند هستند و در حدود نیمی از تولیدات شازند صادراتی است.

مدیر عامل «وبانک» در خصوص برنامه های توسعه ای شازند نیز گفت: در حال حاضر یکی از کاتالیست ها تعویض شده است و تولید VAM افزایش خواهد داشت . عمده دلیل نیز برای تعدیل مثبت سال 96 شازند افزایش ارزش فروش است .

وی گفت: شرکت پتروشیمی شازند همواره در مجامع سودهای خوبی تقسیم کرده است و سهامداران را راضی نگه داشته و برای امسال هم سود خوبی برای تقسیم دارد.در واقع شاراک در زمره سهم های بنیادین است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24