Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این که وضعیت بازار سرمایه همانند اقتصاد در شرایط رکودی بسر می‌ برد افزود: بازار سهام...

یک کارشناس بازار سرمایه: شرایط منفی حاکم بر گروه بانکی موقتی و گذرا است...

بورس24 :یک کارشناس بازار سرمایه با بیان این که وضعیت بازار سرمایه همانند اقتصاد در شرایط رکودی بسر می‌ برد افزود: بازار سهام به صورت سنتی و معمول در روزهای پایانی سال با کمبود نقدینگی مواجه می‌ شود.

ابراهیم خلیلی در گفتگو با تسنیم،با بیان این که وضعیت بازار سرمایه همانند اقتصاددر شرایط رکودی بسر می‌ برد گفت: در این شرایط به سهامداران پیشنهاد می‌ شود با دیدی بلند مدت به حفظ و حضور نقدینگی خود در بورس اقدام کنند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: بازار سهام به صورت سنتی و معمول در روزهای پایانی سال با کمبود نقدینگی مواجه می‌ شود که یکی از دلایل آن این است که صندوق‌ ها به سبب موضوعاتی چون پرداخت عیدی، تزریق نقدینگی به بازار سرمایه را با مشکل مواجه می کنند.

وی تصریح کرد: بر این اساس پیش بینی می‌شود تا نیمه اسفند ماه حقوقی‌ها برای تامین منابع مورد نیاز خود در بورس همچنان عرضه کننده باشند و پس از آن از فشار فروش سهام توسط آنها کاسته شود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به شرایط گروه بانکی در بازار سهام اضافه کرد: شرکت های این صنعت به دلیل الزام بانک مرکزی به شفاف سازی از شرایط مناسبی در زمان بازگشایی برخوردار نبودند.

او گفت: با این حال به نظر می رسد شرایط منفی حاکم بر این گروه در بورس موقتی و گذرا باشد و با توجه به ویژگی های این صنعت بزرگ مانند نقدشوندگی و ارزش بازار رفته رفته شرکت های بانکی مورد اقبال بازار قرار بگیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24