Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به این پرسش که آیا براساس گفته‌های شما تا ۲ سال آینده پراید و پژو ۴۰۵ تولید نخواهند شد، تصریح کرد: تاکید می‌کنم این موضوع متوجه تصمیم خودروسازان است یا آنها باید تغییر پلت‌فرم داده یا خط تولید خودروها را متوقف کنند.

 رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد/ مهلت ۲ساله خودروسازان برای تغییر پلت‌فرم یا توقف تولید پراید و پژو۴۰۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نیره پیروزبخت امروز در نشستی خبری به ارائه توضیحاتی در مورد آخرین نتایج آزمون کیفیت بنزین پرداخت و اظهار داشت: برای ارزیابی بنزین‌های توزیع شده در سطح کشور تعامل مناسبی میان وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد امضا شد که براساس آن اقدامات مناسب برای استانداردسازی بنزین و کالاهای مصرفی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهمنامه موضوع به روز کردن استانداردها نیز در اولویت کاری قرار گرفته است، افزود: کیفیت بنزین براساس آزمون‌ها روبه رشد است البته عدد اکتان در بنزین‌ها برای ما نگران‌کننده بود که در حال بررسی این موضوع هستیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اعلام اینکه خوشبختانه پالایشگاه خلیج فارس علاوه بر تولید بنزین یورو 4 توانایی تولید بنزین یورو 5 را نیز دارد تصریح کرد: نتایج اولیه کیفیت بنزین توزیع شده در 7 کلانشهر هنوز مورد تحلیل قرار نگرفته است ولی در مجموع یک موضوع نگران‌کننده آن هم وجود گوگرد در گازوئیل‌ها به وجود آمده که در حال بررسی این موضوع هستیم.

پیروزبختبا اشاره به اینکه بنزین‌های وارداتی از زمان ورود به کشور مورد کنترل قرار می‌گیرند، افزود: البته سازمان ملی استاندارد نظارت لازم را بر بنزین‌های توزیع شده در سطح کشور را دارد.

وی در رابطه با توقف تولید برخی از محصولات که با استانداردهای 83 گانه جدید خودرو مطابقت ندارند نیز گفت: وزیر صنعت تاکید دارد که خودرو باید با استاندارد تولید شود در غیر این صورت نباید تولید گردد برهمین اساس ما اقدامات لازم را برای به روزرسانی استاندارد خودرو انجام داده‌ایم به نحوی که خودروسازان 2 سال فرصت دارند تا اول دیماه 97 تا محصولات فعلی خودرو به استانداردهای 83 گانه خودرو برسانند.

* خط تولید پراید و پژو 405 متوقف می‌شود؟

مرندی به عنوان مدیرکل نظارت بر استاندارد با اشاره به اینکه خودروهای جدید باید استانداردهای 83 گانه خودرو را از امروز رعایت کنند اظهار داشت: در قراردادهای جدید خودرویی نیز باید این استانداردها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه خودروسازان در این فرصت 2 ساله باید به ارتقای محصولات خود مطابق با این 83 استاندارد بپردازند، تصریح کرد: این خودروساز است که تشخیص بدهد می‌تواند با تغییر پلت فرم این استانداردها را در محصولات فعلی خود رعایت کند یا به دلیل مشکلات زیاد آن و بار مالی تغییر پلت فرم نکرد و اقدام به توقف خط تولید خودروها نماید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا براساس گفته‌های شما تا 2 سال آینده پراید و پژو 405 تولید نخواهند شد، تصریح کرد: تاکید می‌کنم این موضوع متوجه تصمیم خودروسازان است یا آنها باید تغییر پلت‌فرم داده یا خط تولید خودروها را متوقف کنند.

پیروزبخت در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا در صورت اتمام این مهلت 2 ساله سازمان ملی استاندارد مهلت دیگری را به خودروسازان برای رعایت این 83 استاندارد خواهد داد یا خیر، گفت: ما هنوز تصمیمی برای تمدید این مهلت 2 ساله نگرفته‌ایم. باید خودروسازان در این 2 سال اقدامات لازم را برای استانداردسازی محصولات خود انجام دهند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24