Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد: واشنگتن پرونده مربوط به دارندگان کارت سبز ( گرین کارت) را مورد به مورد بررسی خواهد داد...

یک مقام کاخ سفید: واشنگتن پرونده مربوط به دارندگان گرین کارت را مورد به مورد بررسی می کند...

بورس24 : یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد: واشنگتن پرونده مربوط به دارندگان کارت سبز ( گرین کارت) را مورد به مورد بررسی می کند.

به گزارش ایرنا، این مقام ارشد دولت ترامپ با دفاع از فرمان اجرایی جدید دولت آمریکا بر علیه مهاجران و مسافران 7 کشور مسلمان، مدعی شد: افراد خارجی حق ورود به آمریکا را ندارند. 

در همین خصوص، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته است: در متن نهایی دستور اجرایی ضد مهاجرتی که جمعه (دیروز) به امضای رئیس جمهوری آمریکا رسید، دوره تعلیق روادید کشورهای هدف به 90 روز افزایش یافته، اما در قانونی که به آن استناد شده، فهرستی از این کشورها ارائه نشده است.

خبرگزاری آسوشتیدپرس دراین باره افزود: گر چه سند نهایی فهرست دقیقی از کشورهای مورد نظر ارائه نمی دهد اما وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، برای اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی ، سومالی و یمن در سه ماهه آینده روادید صادر نخواهد شد. لذا از ورود اتباع کشورهای هدف به خاک این کشور ممانعت می شود. روادید دیپلماتیک از این قاعده مستثنی است. 

دستور اجرایی ترامپ همچنین منع 120 روزه برای پذیرش پناهجو تعیین کرده است. هدف از این اقدام تامین زمان لازم برای تعیین ساز و کار بررسی صلاحیت پناهجویان، پیش از ورود آنها به آمریکا، عنوان شده است.

دستور ترامپ همچنین تعداد پناهجویانی را که آمریکا قصد دارد در سال جدید میلادی پذیرش کند، به 50 هزار نفر کاهش داده است. باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا سقف فعلی پذیرش پناهجو را 110 هزار نفر در نظر گرفته بود. 

گفتنی است، در دستور روز جمعه ترامپ به جزییات طرح دولت جدید آمریکا در بررسی صلاحیت پناهجویان اشاره نشده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24