Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مجمع انتخاب هیئت مدیره شرکت کیمیای زنجان گستران با حضور ٧٨ درصدی سهامداران این شرکت تشکیل جلسه داد و...

اخبار مجمع کیمیای زنجان را اینجا بخوانید...

بورس24 : مجمع انتخاب هیئت مدیره شرکت کیمیای زنجان گستران با حضور 78 درصدی سهامداران این شرکت تشکیل جلسه داد و شرکت زرین معدن آسیا، بنیاد نیکوکاری جمیلی، ذوب گران رنگین فلز، سرمایه گذاری صنعت و معدن اعتماد ایرانیان به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، ابراهیم جمیلی بنیان گذار و سهامدار اصلی گروه زرین در خصوص وضعیت آتی سرب و روی گفت: در حال حاضر خوشبختانه روند قیمتی فلزات رنگی مثبت و قابل قبول است و شرایط روی هم بهتر از سایر فلزات است. پیش بینی های منتشر شده از سوی مراکز بین المللی هم گویای این است که روند قیمتی در همین محدوده در نوسان است.

وی گفت با توجه به آمار منتشر شده ذخایر بورس فلزات لندن هم روند کاهشی دارد که این امر خود منجر به تقویت قیمت ها خواهد شد.

جمیلی در خصوص نحوه فروش شرکت گفت: فروش های شرکت به صورت فروش برای آینده است و تغییرات لحظه ای قیمت در فروش و سود آوری شرکت موثر نیست که باید به این موضوع توجه داشت.

وی افزود: شرکت باید اهتمام ویژه داشته باشدT برای تولید و افزایش کیفیت و خلوص محصولات تولید شده چرا که هرچه خلوص شمش بالاتر باشد قیمت آن هم به همان نسبت افزایش خواهد داشت.

وی گفت: در تلاش هستیم تا حقوق صاحبان سهم شرکت حفظ شود و سودخوبی عاید سهامداران شرکت شود. تمام توجه مدیران شرکت بر این است که حقوق سهامداران خرد حفظ شود و سهامدار عمده هم قطعا از سهم حمایت می کند.

جمیلی ادامه داد: برای شرکت های گروه در سال آینده برنامه های بسیار خوبی داریم که بنا به دلایلی اعلام جزئیات آن به آینده موکول می شود اما سهامدران از بابت وضعیت تولید فروش و سودآوری شرکت های گروه اطمینان خاطر داشته باشند.

به گفته او در دوره ای که بسیاری شرکت ها با توجه به شرایط بازارهای جهانی در رکود و زیان بودند، شرکت توانست سود آور باشد. در شرایط کنونی که وضع بازار بسیار خوب است، قطعا وضعیت سود آوری و تحقق پیش بینی ها صورت می گیرد.

وی گفت: برنامه های افزایش سرمایه شرکت ها هم در دستور کار است و شرکت زرین معدن در سال جاری و افزایش سرمایه کیمیا به سال بعد موکول خواهد شد.

جمیلی در خصوص شرکت گسترش روی ایران که کیمیا گستران 14 درصد از سهام آن را در اختیاردارد گفت: این شرکت برای امسال قطعا به سود خوبی دست می یابد و شرایط این شرکت مناسب است . آخرین موجودی انبار این شرکت 15 تن شمش 99.99 است.

وی گفت: سال آینده شرکت کیمیا گستران سهامدار عمده شرکت ذوب گران رنگین فلز خواهد شد و این امر تاثیر مثبتی بر سود آوری و عملکرد شرکت خواهد داشت.

وی افزود: در زمینه تحقیقات و اکتشاف بسیار فعال هستیم و برای آن سرمایه گذاری می کنیم و در تلاش هستیم تا پهنه های معدنی را اکتشاف و استخراج کنیم و برای این کار اقدامات لازم در دست اجراست. 

او گفت: از استراتژی های مهم گروه این است که هزینه های اضافی و غیر ضرور به سهامداران تحمیل نشود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24