Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در روز ۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

آپ تنها PSP حاضر در فهرست ۱۰۰شرکت برتر ایران

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، سازمان مدیریت صنعتی هرساله با نگاه کلان و ملی و با شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکتهای ایرانی با رتبهبندی آنها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی اقدام به تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) می نماید. این سازمان با تهیه این فهرست تلاش می کند تصویری قابل اعتماد از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه‌های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت‌های اقتصادی مختلف در کنار یکدیگر ارایه نماید.
امسال نیز همچون سالهای قبل، ۵۰۰شرکت برتر کشور در گروههای مختلف مورد مقایسه قرار گرفتند و نتیجه آن در همایشی که با حضور نمایندگان برترین شرکتها برگزار شد به اطلاع عموم رسید.
یکی از جذابترین و پرشتاب ترین گروههای رتبه بندی IMI-100 گروه رایانه و فعالیتهای وابسته است که طی سالهای گذشته همواره با رشد چشمگیر مواجه بوده است. بیشترین رشد در صورتهای مالی سال ۹۴ نیز متعلق به شرکتهای فعال در زمینه های پولی و بانکی بوده است.
امسال در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته نام آسان پرداخت پرشین با نام تجاری آپ در صدر جدول این شرکتها خودنمایی می کند. آسان پرداخت به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک، با تکیه بر دانش روز و با ایجاد فضای خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زمانی کوتاه دست آوردهای بزرگ و قابل افتخاری را کسب نماید و به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک شناخته شود. لذا با استناد به رتبه بندی IMI-100 آسان پرداخت را می توان ۵۸مین شرکت بزرگ ایران و تنها PSP فهرست ۱۰۰تایی برترین شرکتهای کشور دانست.
شرکت آسان پرداخت که از اوایل پاییز ۹۵ با نماد “آپ” وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و توانست رکورد چهل ثانیه ای فروش سهام در بازار بورس را از خود به جای بگذارد در این مراسم هم توانست با تکیه بر فعالیت های مدون و برنامه ریزی شده و با همت تلاش مدیران و کارکنان باانگیزه و جوانش رتبه درخوری را کسب نماید و با اختلاف فاحش در مقایسه با رقبای خود در صدر شرکتهای فعال در حوزه رایانه و فعالیتهای وابسته قرار بگیرد. بی شک این موفقیت ثمره تلاش، به کار گیری دانش روز دنیا، توجه به نیازهای مشتریان و برنامه ریزی مدون توسط مدیران این شرکت است.
جدول زیر رتبه شرکتهای حاضر در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته را در جدیدترین رتبه بندیIMI-100 نشان می دهد. لازم به ذکر است در رتبه بندی امسال بانک ملی، هولدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، هولدینگ سرمایه گذاری غدیر و شرکت ایران خودرو به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24