Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بازگشایی نماد سایر بانک ها هم منوط به ارائه اطلاعات است با توجه به مذاکرات انجام شده چند بانک دیگر هم با توجه به اظهارات مقامات خود این بانک ها در صف بازگشایی قرار خواهند گرفت.اما با توجه به این که شاید اطلاعات این بانک ها با تاخیر ارائه شود فعلا اسمی از آن ها مطرح نشود بهتر است.اما فعلا بانک ملت پس از ارائه اطلاعات بازگشایی خواهد شد...

درباره بازگشایی بانک ملت ، ایرالکو و مپنا

در پی تعاملات صورت گرفته اهالی بازار و مدیران بازار سرمایه بازگشایی نمادها ادامه دارد.

اخباری مبنی بر بازگشایی نماد معاملاتی رمپنا و بانک ملت به گوش می رسد، سعید محمد علیزاده مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در این زمینه به خبرنگار بورس٢٤ گفت: بورس مشکلی برای بازگشایی نمادهای متوقف ندارد و با جدیت تمام برای بازگشایی نمادها در تلاش است.

علیزاده در خصوص نماد معاملاتی بانک ملت هم گفت: این بانک گزارش های مالی شش ماهه را ارسال نموده و با توجه به اظهار بانک عن قریب نسبت به ارسال صورت های مالی نه ماهه نیز اقدام خواهد کرد و به محض دریافت این گزارشات از طریق کدال نسبت به بازگشایی نماد اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص نماد معاملاتی گروه مپنا هم گفت: سازمان بورس پیگیری های لازم را بابت اقدام به بازگشایی نماد معاملاتی مپنا نموده است و منتظر دریافت برخی مستندات و مصوبات مجمع هستیم.

علیزاده گفت: البته این مستندات مالی نیست لیکن پس از دریافت این مستندات اقدام به بازگشایی نماد خواهیم کرد و بازگشایی نمادها منوط به ارائه هرچه سریعتر اطلاعات از سوی شرکت هاست.

وی در خصوص بازگشایی نماد سایر بانک ها هم گفت:بازگشایی نماد سایر بانک ها هم منوط به ارائه اطلاعات است با توجه به مذاکرات انجام شده چند بانک دیگر هم با توجه به اظهارات مقامات خود این بانک ها در صف بازگشایی قرار خواهند گرفت.اما با توجه به این که شاید اطلاعات این بانک ها با تاخیر ارائه شود فعلا اسمی از آن ها مطرح نشود بهتر است.اما فعلا بانک ملت پس از ارائه اطلاعات بازگشایی خواهد شد.

وی در خصوص بازگشایی فایرا هم گفت: باتوجه به برگزاری مجمع این شرکت منتظر دریافت صورتجلسه و بررسی آن هستیم و پس از آن تصمیم گیری در خصوص بازگشایی نماد عملیاتی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    تو را قرآن پیگیر بازگشایی وگردش هم باشید این سهم از یاد همه رفت

    7 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24