Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با وجود اینکه نمایشگاه مشهد تخصصی تلقی می‌شود و سال نخست برگزاری خود را تجربه کرد، حضور و استقبال مردم و بازدید کنندگان خوب بود.

رضایت بورس منطقه ای خراسان رضوی از استقبال سهامداران از نمایشگاه مشهد

حسین خدادوست، مدیر بورس منطقه ای خراسان رضوی در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری و کیفیت نمایشگاه، به خبرنگار بورس24 گفت: با وجود اینکه این نمایشگاه تخصصی تلقی می‌شود و سال نخست برگزاری خود را تجربه کرد، حضور و استقبال مردم و بازدید کنندگان خوب بود.

خدادوست با بیان اینکه نمایشگاه بورس ارتباط اولیه را میان سرمایه گذاران و شرکت های مرتبط برقرار می‌کند، گفت: گسترش فعالیت های بین المللی و جذب سرمایه در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یکی از غرفه های حاضر در این نمایشگاه مربوط به خدمات سرمایه گذاری استانداری است و اولین مکانی که سرمایه گذار خارجی به آن مراجعه می‌کند همین حوزه است چرا که پروژه های مختلف در آنجا تعریف شده و موضوعات متنوع در آن ارائه می‌شوند.

وی در ادامه اشاره ای هم به بحث موسسات مالی و اعتباری داشت و در همین خصوص اظهارداشت: بانک مرکزی اقدامات بسیار خوبی را در حوزه ساماندهی این موسسات با نظام‌مند نمودن و ادغام کردن آن‌ها انجام داده و با شدیدتر شدن نظارت‌ها، شاهد مشکلاتی که در گذشته با آن ها دست و پنجه نرم می کردیم، نخواهیم بود.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در پاسخ به خبرنگار ما پیرامون علت عدم حضور بورس منطقه‌ای استان در نمایشگاه مشهد گفت: حضور یا عدم حضور بورس اوراق بهادار تصمیمی مدیریتی است که خود آن‌ها اتخاذ می‌کنند و تصمیم مدیران بر عدم حضور بصورت غرفه در نمایشگاه بوده است؛ ولی کارگاه های تخصصی مختلفی هرروزه و در زمان برگزاری نمایشگاه در حوزه های پذیرش و ابزار های تامین مالی برگزار شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24