Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مهرداد جهانتاب، عضو هیات مدیره شرکت ارمغان طلایی زمان در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه بورس بانک و بیمه مشهد به...

مجری برگزاری نخستین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد: می دانستیم نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو می شود / سال آینده نمایشگاه را با قدرت بیشتری برگزار خواهیم نمود...

بورس24 : مهرداد جهانتاب، عضو هیات مدیره شرکت ارمغان طلایی زمان در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه بورس بانک و بیمه مشهد به خبرنگار بورس24 گفت: انتظار اینکه نمایشگاه با استقبال مواجه شود، وجود داشت. با اینکه برخی چنین انتظاری نداشتند و این نمایشگاه با قدرت آغاز به کار کرد و می توان گفت قابل مقایسه با نمایشگاه تهران بوده است. 

وی افزود: همه غرفه داران از هم اکنون برای دوره بعد آمادگی خود را اعلام کرده اند. ما هم برای سال آینده نمایشگاه را با قدرت بیشتری برگزار خواهیم نمود. چرا که بسیاری از توانمندی های منطقه برای بسیاری از مردم مشخص شده است.

وی افزود: من دعوت می کنم از همه شرکت کنندگانی که نیامده اند، برای سال آینده حرفی برای گفتن داشته باشند و حضور به عمل برسانند.

به گفته وی؛ بانک ها حداقل روزانه 600 حساب برای مردم بازگشایی کردند و بیمه ای ها نیز فرم بیمه زیادی برای مردم پرکرده اند.

جهانتاب گفت: ما از سازمان بورس و اوراق بهادار توقع داریم که در سال آینده کمک بیشتری داشته باشند. البته در سال جاری نیز مدیر روابط عمومی سازمان بورس از غرفه ها بازدید کردند و عنوان کردند که برای نخستین بار بسیار عالی بوده است. امیدواریم در دوره های بعدی حمایت بیشتری شود.

وی با اشاره به عدم همکاری شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد با ما همکاری لازم را به عمل نیاورد به نوعی حرفی برای گفتن نداشتند. البته شرکت های حاضر در نمایشگاه نیز از عدم حضور شهرداری مشهد تعجب کردند. سوال این است که چرا شهرداری مشهد با تقبل هزینه در نمایشگاه کیش شرکت کرد اما در نمایشگاه شهر خودش حضور نداشت؟ آیا این توقع زیادی بوده است؟ 

وی گفت: جا دارد که از مجموعه شرکت نمایشگاه های مشهد، استانداری، مجموعه بورس24 و همکاری های آنها تشکر ویژه ای داشته باشم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24