Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عملکرد نمایشگاه مشهد به عنوان نخستین نمایشگاه قابل قبول بوده است که در سال های آتی به عنوان یک نمایشگاه منطقه ای عمل خواهد کرد. مشهد این جایگاه را دارد که یکی از بهترین جایگاه های مالی و بازار سرمایه را در سطح کشور داشته باشد.

رضایت سازمان بورس از برگزاری نمایشگاه مشهد

یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار درخصوص نخستین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد به خبرنگار بورس24 گفت: عملکرد نمایشگاه قابل قبول بوده و سطح نمایشگاه سطح خوبی ارزیابی می شود.

وی افزود: تصور می کنم این نمایشگاه می تواند در سال های آینده تبدیل به یک نمایشگاه منطقه ای در این صنعت شود. با توجه به اینکه در سطح استان خراسان مباحث مالی به خوبی از طرف مردم درک می شود، سطح دانش سرمایه گذاری مردم خوب است و این دانش باید به صورتی هدفمند درآید و در یک کانال متشکل در بازارهای مالی کشور کانالیزه شود.

به گفته وی؛ مشهد این جایگاه را دارد که یکی از بهترین جایگاه های مالی و بازار سرمایه را در سطح کشور داشته باشد.

فلاح عنوان کرد: ما در حوزه فرهنگ سازی کمک خواهیم نمود. سازمان بورس برگزاری نمایشگاه ها را در سطح استان ها برای توسعه فرهنگ سهامداری و توسعه دانش مالی بسیار موثر می داند. برگزاری نمایشگاه در استان ها می تواند مردم را با بازار سرمایه و فرهنگ سهامداری آشنا نماید و این توسعه ای برای بازار های مالی کشور باشد.

وی ادامه داد: گرچه ممکن است خود سازمان بورس به یک ملاحظات و دلایلی نتواند در همه نمایشگاه ها شرکت نماید اما در هر حال ما از ارکان بازار سرمایه و فعالان این صنعت می خواهیم از نمایشگاه های استانی با توجه به اینکه خودشان نیز در اکثر استانها نمایندگی و دفاتری دارند، حمایت کنند. نگاه ما حمایتی است و آنها می توانند بسیاری از اهداف ما را پیش ببرند.

وی افزود: اگر قرار باشد تالار منطقه ای توسعه یافته و فعال شود در سیاست های شرکت بورس اوراق بهادار است و به نظر می رسد که آقای قالیباف در بورس تهران و همکارانشان سیاست گذاری کنند، سازمان هم اگر کمکی نیاز باشد حتما انجام می دهد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24