Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سخت آژند با حضور حدود ٧٠ درصد از سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس تشکیل شد.

مجمع سخت آژند چقدر سود تقسیم کرد؟

ستاره شهریاری - در ابتدای جلسه حامد نورانی مدیرعامل شرکت سخت آژند گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: با اینکه سال گذشته سال خوبی برای شرکت های ساختمانی نبود اما سهم ثاژن توانست رشد خوبی را در بازار نشان دهد. شرکت سخت آژند تعدیل زیادی با آنچه که پیش بینی کرده بود نداشت. ما فقط یکی از پروژه هایی که قصد فروش آن را داشتیم و حتی مذاکره نیز کرده بودیم را نتوانستیم بفروشیم و به همین علت تعدیل کمی را شاهد بودیم. 

وی ادامه داد: پیش فروش پروژه مشهد هنوز ادامه دارد. ضمن اینکه برنامه ریزی برای ایجاد تالار بورس در مشهد نیز صورت گرفته، با توجه به اینکه چنین فضایی در مشهد وجود ندارد می تواند محیط مناسبی باشد. پروژه آزادشهر گلستان نیز در حال پیگیری بوده و در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد. پروژه خیابان معلم جیرفت نیز در سال آینده ساخته خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم تا در سال آینده افزایش سرمایه ای از محل آورده را داشته باشیم و از این محل تامین نقدینگی پروژه های شرکت را انجام دهیم و در صورتی که این موضوع عملی نشود به فروش دارایی ها و زمین های خود اقدام خواهیم کرد که در این صورت مبلغ آن تماما برای تامین نقدینگی پروژه های شرکت مصرف خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص چگونگی پروژه چلندر بیان کرد: 4 دانگ این پروژه واگذار شده و ما تنها دارنده 2 دانگ این مجموعه هستیم. اما بحث مشارکت در فروش همچنان وجود دارد و ما از محل فروش آن سود شناسایی خواهیم کرد.

نورانی در پاسخ به این سوال که آینده بازار ملک را چطور ارزیابی می کنید بیان داشت: پیش بینی این موضوع پارامترهای زیادی دارد و پیش بینی ما بر این است که بازار ملک در سال آتی رونق کمی خواهد داشت. شرکت سخت آژند سناریوهای خود را بر این اساس نوشته است.

در ادامه جلسه نیز گزارش حسابرس قرائت شد و صورت های مالی شرکت مطلوب واقع شد.

نورانی در پاسخ به بند حسابرس مبنی بر عدم افشای به موقع اطلاعات گفت: این موضوع باید رعایت شود و رعایت خواهد شد.

اشرف مدیر مالی شرکت در خصوص دلیل وجود مالیات صفر در صورت های مالی گفت: در شرکت های ساختمانی مالیات در زمان فروش املاک واریز می شود و فروشنده آن را خواهد پذیرفت.

در ادامه مدیر عامل شرکت در خصوص پروژه مشهد و زمان اتمام آن تصریح کرد: پیش بینی های ما برای اتمام پروژه سال 97 بوده و پس از آن اقدام به فروش خواهیم کرد اما چنانچه با مشکل نقدینگی رو به رو شویم مجبور به پیش فروش خواهیم شد. ضمن اینکه ما در نظر داریم تا پروژه های جدید زیادی نگیریم و به اتمام پروژه های فعلی بیاندیشیم.

حامد نورانی در خصوص برنامه های آتی شرکت بیان داشت: مشارکت در ساخت ساختمان های مسکونی با اشخاص حقیقی، مشارکت در ساخت مجتمع های تجاری و اداری با اشخاص حقوقی، اجرا و ساخت پروژه مشهد، اجرا و ساخت پروژه مجتمع تجاری فرجام تهران، اجرا و ساخت پروژه هتل و مجموعه تجاری اقامتی نوشهر، فورش املاک مازاد شرکت، اجرای طرح گردشگری در منطقه شهرستانک از جمله برنامه های آتی شرکت هستند. 

در پایان جلسه نیز به ازای هر سهم 80 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عادی صاحبان سهام رسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24