Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد از بازدید بیش از ۵ هزار نفر از این رخداد سمبلیک طی روز دوم برگزاری آن خبر داد...

بازدید بیش از ۵ هزار نفر از نخستین رویداد نمایشگاهی بورس در مشهد

بورس24 : مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری مشهد از بازدید بیش از 5 هزار نفر از این رخداد سمبلیک طی روز دوم برگزاری آن خبر داد.

مهرداد جهانتاب به خبرنگار بورس24 ، گفت: در این روزها نمایشگاه استقبال قابل قبول و بازدید کنندگان عمومی خوبی داشته است و تا جایی که امکان داشته زیر ساخت های خوبی برای آموزش نیز صورت گرفته است.

به گفته او در روزهای 29 ام و 30 ام دی ماه 5 هزار و سیصدو 50 قطعه بلیت به بازدید کنندگان فروخته شده و این در حالی است، که این نمایشگاه برای بار نخست در مشهد برگزار می شود.

این مقام مسئول این رخداد نمایشگاهی به حضور پدیده شاندیز در این رخداد نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: این نخستین حضور رسمی پدیده پس از حدود 3 سال است. به همین خاطر ما امیدوار هستیم که با ورود مراکز ذیربط به ماجرای پرونده پدیده و فعال شدن تمامی بخش های این شرکت 130 هزار سهامدار این شرکت بتوانند دارایی خود را باز یابند.

جهانتاب همچنین از انعقاد 25 تفاهم نامه بین تامین سرمایه ها، کارگزاران، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی طی دو روز اول برگزاری نمایشگاه خبر داد و خاطر نشان ساخت: نمایشگاه بورس مشهد تا دوم بهمن ماه در مرکز بین اللمللی نمایشگاه های مشهد دایر خواهد بود.

همچنین حسین خدا دوست، مدیر بورس منطقه ای مشهد نیز در گفتگو با خبرنگار بورس24 ، در خصوص برگزاری نمایشگاه بین الملی بورس و بانک و بیمه در شهر مشهد گفت: اولین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در اینجابسیار خوب برگزار شده وهم تعداد شرکت کنندگانی که غرفه داشتند، قابل توجه بوده است و هم با بازدید کنندگان خوبی روبرو بوده ایم.

وی افزود: این نمایشگاه یک نمایشگاه تخصصی است و به هر حال بازدید کننده عمومی ندارد ولی در مشهد بازدید کننده خوبی داشته است. به نوعی در سال های بعد بهتر از این هم خواهد بود.

او گفت: به عنوان بورس منطقه ای کلاس های رایگانی داریم که برای عموم مردم به صورت کارگاهی و ترمیک برگزار می کنیم. وی افزود: از سال 81 این کلاس ها در حال برگزاری است واستقبال از این کلاس ها بستگی به رونق و رکود بازار دارد. 

او گفت: در کل در زمان بازار خوب بااستقبال خوبی از این کلاس ها روبرو هستیم و حتی ممکن است، ثبت نام برای یک ماه آینده نیز پر شده باشد.

وی افزود: اما در زمان رکود استقبال کمتر خواهد بود. ما علاوه بر کلاس های عمومی در دانشگاه ها و ادارات هم همایش و کلاس هایی داشته ایم و فرهنگ سازی کرده ایم.

او گفت: امیدواریم در سال های آتی این روند بیشتر و ادامه دارتر باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24