Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری می تواند در بخش های اقتصادی استان خراسان ‌رضوی تحول جدی ایجاد کند و...

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان ‌رضوی: امیدواریم نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری در سال ‌های آینده نیز ادامه داشته باشد...

بورس24 : نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری می تواند در بخش های اقتصادیاستان خراسان ‌رضوی تحول جدی ایجاد کند و ما امیدواریم با استقبال سرمایه‌ گذاران برگزاری این نمایشگاه در سال ‌های آینده نیز ادامه دار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان ‌رضوی در حاشیه این نمایشگاه ضمن بیان این مطلب در ادامه سخنان خود به خبرنگار بورس24 ، گفت: من از برگزاری چنین نمایشگاهی بسیار خوشحالم. اگر این چنین نمایشگاه‌ هایی زودتر در این استان برگزار می شد، ما شاهد فجایع و وقایع تاسف ‌باری همچون پدیده نبودیم.

او گفت: یکی از ظرفیت ‌های استان خراسان ‌رضوی به‌ عنوان خط مقدم ارتباط اقتصادی با کشورهایی نظیر افغانستان، حجم عظیم نقدینگی ‌های ارزی به اشکال مختلفی است که وارد این استان می ‌شود، بر همین اساس این نمایشگاه‌ فرصت بسیار خوبی برای نظام ‌مند کردن و ساماندهی سرمایه‌ های کلان و خُرد خارجی از این بستر است.

مروج ‌الشریعه در ادامه از بررسی طرحی برای تجمیع سرمایه‌ های خُرد در استان خراسان ‌رضوی خبر داد و گفت: طرح تجمیع سرمایه ‌های خُرد برای پروژه‌ های سرمایه‌ گذاری استان خراسان ‌رضوی به ‌ویژه در حوزه ارزی در حال بررسی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان ‌رضوی با اشاره به نقش این نمایشگاه در اعتماد سازی بین مردم در ارتباط با وضعیت موسسات مالی و اعتباری و همچنین مجتمع‌ های گردشگری بیان کرد: استان خراسان ‌رضوی استانی است که دو یا سه ضایعه سرمایه‌ گذاری در آن رخ داده است، بر همین اساس می توان گفت که این نمایشگاه بهترین فرصت برای ترمیم چهره این ضایعه‌ ها است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24