Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نمایشگاه های تخصصی حوزه بورس بانک و بیمه جایگاه خاصی در نظام اقتصادی و فضاهای اقتصادی به ویژه در حوزه بانک داری داشته و دارد...

اهمیت برگزاری نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در مشهد از نگاه یک مقام مسئول در خراسان رضوی...

بورس24 : نمایشگاه های تخصصی حوزه بورس بانک و بیمه جایگاه خاصی در نظام اقتصادی و فضاهای اقتصادی به ویژه در حوزه بانک داری داشته و دارد، که با تلاش مسئولان استان در گام های بعدی شاهد ایجاد تالار منطقه ای برای معاملات در بورس خواهیم بود.

قربان میرزایی، مدیر سازمان همیاری خراسان رضوی در خصوص برگزاری نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در مشهد به خبرنگار بورس24 گفت: یکی از کمبود های بزرگی که در خراسان رضوی وجود دارد علی رغم اینکه موسسات مالی و اعتباری به نسبت در این استان زیاد است، اما بازار رسمی و حتی پولی و مالی وجود ندارد.

وی افزود: گردش پول به صورت شفاف در حوزه سرمایه گذاری و یا صندوق های سرمایه گذاری یک ضرورت است. به اعتقاد بنده با توجه به ظرفیت بالای این استان برای اجرای پروژه های مختلف این امر نادیده گرفته شده است. به اعتقاد من ظرفیت حضور بازارهای مالی و شرکت های سرمایه گذاری به خوبی وجود داشته و دو ضلع این مثلث یعنی ظرفیت های مالی وپروژه های قابل اجرا وجود دارد و فقط نیاز به بازار های مالی ضرورت دارد.

وی گفت: حضور شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری در این نمایشگاه در کنار ظرفیت بالای پروژه های قابل اجرا (رقمی در حدود 70هزار میلیارد تومان) وجود دارد و به همین خاطر ما نیاز را در این می بینیم که این پروسه تکمیل شود.

به گفته وی؛ ایجاد تالار بورس و تالار فرعی در حوزه انرژی با توجه به شرایط جغرافیایی این استان و مرز مشترک با دو کشور خارجی، امری مورد نیاز است.

میرزایی افزود: با ایجاد این نمایشگاه ها و حضور صاحبان سرمایه باعث رونق کار خواهیم شد. مسیر نخست ایجاد بستر بوده در ادامه ما کمیته هایی تشکیل داده ایم تا با شناسایی ظرفیت ها و به کمک سیستم استانداری و معاونت اقتصادی آن تالار منطقه ای در خراسان رضوی ایجاد کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24