Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت ارمغان طلایی زمان به عنوان پیشرو در حمایت از نهادهای مالی در استان خراسان رضوی می باشد...

چه کسی استارت نمایشگاه بورس در مشهد را زد؟!

بورس24 : شرکت ارمغان طلایی زمان، شرکتی است که به عنوان پیشرو در حمایت از نهادهای مالی در استان خراسان رضوی مطرح می باشد.  

به گزارش بورس24 ، شرکت فوق بدون هیچ حامی مالی استارت برگزاری نخستین نمایشگاه بورس بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری را در شهر مشهد زده و در برنامه دارد، در ادامه کار حمایت های خود را در غالب طرح های آموزشی و استفاده از دانش مالی شرکت های مطرح در حوزه مالی و پولی به جهت فرهنگ سازی دانش روز مالی و سرمایه گذاری در این استان ادامه دهد. 

شرکت ارمغان با توجه به دارا بودن تیم جوان و تحصیل کرده در رشته های مدیریت و مالی می تواند نهادی واسط ما بین سرمایه گذاران و شرکت های مشاوره سرمایه گذاری به جهت ایجاد ساختارهای متفاوت پولی و مالی باشد. همچنین آنها می خواهند با استفاده از جدیدترین ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه کشور اقدامات بزرگی را در این زمینه رقم بزنند. 

هدف اصلی شرکت ارمغان به این شکل می باشد که، شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیرت و مالی با ورود به استان خراسان رضوی، به رشد و توسعه اقتصادی در استان خراسان رضوی دست یابند. 

شرکت ارمغان طلایی زمان یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه بین الملل به جهت معرفی طرح های سرمایه گذاری در کشور می باشد. حمایت نهاد های مالی از سازمان های فعال در عرصه اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری از طریق بازار سرمایه، در حمایت از نهادهای مالی استان خراسان رضوی جزو اهداف این شرکت است.    

گفتنی است، این شرکت امیدوار است با برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این استان، استان خراسان رضوی بتواند به تحولات کلانی در عرصه های اقتصادی در سال 2017 دست یابد.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24