Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ثعمرا مدتی است با افزایش تقاضا روزهای سبزی را سپری می کند و در چند روز اخیر بازدهی مناسبی نصیب سهامداران خود کرده است. از همین رو، شایعات فراوانی پیرامون این سهم به گوش می رسد.

عمران و توسعه شاهد بر فراز البرز؟!

بر اساس معاملات امروز، ثعمرا برای هفتمین روز متوالی، مثبت معامله می شود اما در مجموع عملکرد سال جاری، زیان 38 درصدی را به ثبت رسانده است. این شرکت مالکیت دو دانگ از پروژه البرز در میرداماد را در اختیار دارد که ارزش این دو دانگ بیش از 50 میلیارد تومان برآورد می شود. پروژه میرداماد در سال گذشته در لیست فروش قرار گرفت اما رکود بازار مسکن و عدم ارائه قیمت مناسب از سوی خریداران، موجب شده تا ثعمرا فعلا دست نگه دارد. اکنون شنیده شده توافق نامه فروش این پروژه به یکی از بانک های کشور نوشته شده است. فروش این پروژه سودآوری مطلوبی برای این انبوه ساز به همراه خواهد داشت. 

ناصر ذاکری مدیر سرمایه گذاری شرکت عمران و توسعه شاهد در گفتگو با بورس24 در این خصوص عنوان کرد: شرکت پیش از این بخشی از پروژه برج البرز در میرداماد را واگذار کرده و در حال حاضر حدود دو دانگ از این برج را تحت مالکیت خود دارد. مذاکرات جهت واگذاری و فروش هر پروژه ساختمانی، امری معمول می باشد؛ اما از سوی این شرکت اتفاق جدیدی در مورد برج البرز رخ نداده است. پروژه البرز طبق برنامه زمان بندی شده، در حال ساخت می باشد و هیچ مشکلی در روند اجرای این پروژه وجود ندارد و در تا پایان سال 96 تکمیل خواهد شد. توجه داشته باشید که شرکت مبلغی را به عنوان درآمد حاصل از فروش پروژه ها در بودجه لحاظ کرده که هر یک از پروژه ها واگذار گردد، این پیش بینی را پوشش خواهند داد. 

وی در خاتمه به سهامداران توصیه کرد به شایعات توجه نکنند و بر مبنای شنیده ها و شایعات اقدام به معامله و سرمایه گذاری ننمایند.

وضعیت تکنیکال ثعمرا به شرح ذیل می باشد.

در نمودار روزانه نماد معاملاتی ثعمرا پس از ثبت قله 260 - 270 تومانی شاهد افزایش عرضه ها و ریزش سنگین قیمت بودیم. در حال حاضر شاهد تکمیل آرایش reAB=CD در نمودار سهم هستیم. از طرف دیگر قیمت واکنش درخور توجهی به تراز 78.6 درصد فیبوناچی اصلاحی داشته است. به نظر می رسد با دید میان مدت خرید سهم در منفی ها می تواند جزو گزینه های کم ریسک بازار باشد.

منبع خبر: سازمان خبری و تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24