Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

از مشکلات قابل ذکر در کانون، بحث دستورالعمل هایی است که نیاز به بازنگری دارد و کانون می تواند به عنوان بازوی سازمان برای کمک به این نهاد، تجربیات خود را در اختیار سازمان قراردهد .

برنامه‌های هیات مدیره جدید کانون کارگزاران اعلام شد

حمیدرضا مهرآور، مدیر عامل کارگزاری بانک سامان و رئیس هیات مدیره کانون کارگزاران درخصوص درخواست ها و برنامه های هیات مدیره جدید این کانون به خبرنگار بورس24 گفت: یکی از مواردی که در دوره جدید باید مورد توجه قرار بگیرد بحث پیگیری اقدمات گذشته است. باید مواردی که صورت گرفته و به نتیجه نرسیده را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: یکی از کارهای اساسی که به دنبال آن خواهیم بود، بحث آموزش است. همانطور که می دانید صنعت مالی جزء صنایعی است که دانش آن روز به روز در حال پیشرفت است. شاید متناسب با آن دانشگاه های ما این امکان را نداشتند که دانش افراد را بتوانند به روز کنند. به همین نسبت برنامه ما دریافت دانش از اشخاص مسلح به دانش روز خواهد بود.

نیاز به بازبینی برخی دستورالعمل ها...

مهرآور گفت: در حوزه مالی و در حوزه بازار سرمایه باید کمک بگیریم تا دانش و تجربیات شان را در اختیار ما قرار دهند که می توانند در سطح مدیران و کارگزاری نیز بحث مطرح شود. دیدگاه متفاوت و یا تقارن بین توانمندی های کانون کارگزاران و سازمان بورس می تواند به تسهیل روند کارهای مشاکتی کانون و سازمان و کارهای محول شده به کانون کمک نماید. یکی از کارهایی که سازمان بورس می‌تواند در اختیار کانون قرار دهد موضوع گواهینامه های حرفه ای است.

مهر آور افزود: از مشکلات قابل ذکر در کانون، بحثدستورالعمل هایی است که نیاز به بازنگری دارد و کانون می تواند به عنوان بازوی سازمان برای کمک به این نهاد، تجربیات خود را در اختیار سازمان قراردهد .

وی افزود: کانون می‌توانند به کمک اعضا به ارتقاء جایگاه حرفه کارگزاری و شناخت بازار سرمایه و به معرفی ابزارهای جدید سازمان بورس کمک نماید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24