Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

طرح صندوق در صندوق که تامین سرمایه آرمان آن را برای اولین بار در بازار به کار خواهد برد تقلید شده از طرح های علمی جهانی است که نیازمند فرصت برای اثبات می باشد ، اما همان طور که گفته شد در سایر نقاط جهان اثبات شده و مفید بوده است....

نظر حسین خزلی درباره سرمایه گذاری صندوق های بزرگ در فاندها/امیدوارم این مدل جهانی درست در ایران پیاده شود

یک کارگزار شناخته شده بورس درباره سرمایه گذاری صندوق های با درآمد ثابت در فاندها گفت:امیدوارم این مدل جهانی در ایران درست اجرا شود.

حسین خزلی مدیرعامل شرگت کارگزاری بانک کشاورزی در این خصوص گفت: FUND OF FUND یک مدل اتفاق افتاده جهانی است و در دنیا وجود دارد و این طرح یک طرح مناسب و علمی به شمار می رود.

وی با بیان این که مدل های اتفاق افتاده در جهان باید به درستی در ایران که دارای ماهیت اقتصادی متفاوتی است،پیاده شود،گفت:متاسفانه ما مدل های علمی و تایید شده کشورهای دیگر را به مدل خودمان ایرانیزه می کنیم و کارایی و اثربخشی آن را مورد حمله قرار می دهیم. همان طور که گفته شد باید ببینیم مجموعه آرمان چقدر در این زمینه موفق خواهد بود و البته امیدوارم که بتوانند طرح مزبور را به درستی در ایران اجرایی کنند.

این خبره بازار سرمایه ادامه داد: طرح FUND OF FUND در دنیا وجود دارد و این که یک FUND مادر به تغذیه و پوشش FUND های زیرمجموعه خود یا دیگر صندوق ها بپردازد بسیار مثبت و حرفه ای است. ضمن این که هر کدام از FUND های زیرمجموعه می تواند استراتژی های متفاوتی داشته باشد و در سرمایه گذاری های مختلف با ریسک های مختلف حضور یابد. در دنیا تمام این ها سنجیده شده و ارزیابی می شود و سپس عملکرد بسیار مفیدی از خود نشان می دهند.

وی عنوان کرد: طرح صندوق در صندوق که تامین سرمایه آرمان آن را برای اولین بار در بازار به کار خواهد برد تقلید شده از طرح های علمی جهانی است که نیازمند فرصت برای اثبات می باشد ، اما همان طور که گفته شد در سایر نقاط جهان اثبات شده و مفید بوده است.

گفتنی است،هفته گذشته از سوی محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه آرمان اعلام شد که بخشی از منابع صندوق گنجینه آرمان شهر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت کشور در 10 صندوق سرمایه گذاری در سهام (فاندها) وارد می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24