Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمود شه رضایی مدیر عامل صنعتی بهشهر به بورس ٢۴ گفت: در ابتدای دوره بودجه شرکت بر مبنای افزایش نرخ روغن منظور شد،اما تاخیر در اعلام قیمت های جدید منجر به تعدیل منفی ٢٨ درصدی شد که پس از اعمال افزایش فعلا در شرایط مطلوبی قرار داریم...

سهامداران غبشهر بخوانند...

برخی تحلیل ها غبشهر را در تارگت 400 تومانی می بیند!حال آن که تاخیر در اعمال نرخ جدید روغن منجر به تعدیل منفی 28 درصدی سهم شده بود اما اینک سهم برای تعدیل مثبت متوقف شده است.

روند رو به رشد قیمت سهام مارگارین و حرکت آن به سمت قیمت هایی در محدوده 700 تومانی برخی تحلیل گران را به این سو کشانده تا، تارگت هایی را نیز در خصوص رشد قیمت غبشهر هم گروه این شرکت در تابلو بورس بدهند. تحلیلگران بر این مبنا نظر می دهند که با توجه به حرکت غمارگ و روند آن امکان رشد برای غبشهر هم وجود دارد و سهم پتانسیل رشد قیمت را دارد. حتی در این خصوص برخی شایعات پیرامون تعدیل مثبت این سهم نیز به گوش می رسد که مدیر عامل شرکت صنعتی بهشهر این طور توضیح داده است.

محمود شه رضایی مدیر عامل صنعتی بهشهر به بورس24 گفت: در ابتدای دوره بودجه شرکت بر مبنای افزایش نرخ روغن منظور شد،اما تاخیر در اعلام قیمت های جدید منجر به تعدیل منفی 28 درصدی شد که پس از اعمال افزایش فعلا در شرایط مطلوبی قرار داریم .

وی گفت: با توجه به روند فعلی شرکت در صورتی که تعدیل اعلام کنیم در بازه مثبت 5 تا 10 درصد خواهد بود.

مدیر عامل غبشهر ادامه داد: شرکت بر مبنای پیش بینی ها در حال حرکت است و برنامه جدیدی برای توسعه و تنوع محصولات در شرایط حال حاضر ندارد اما در شرایط نرمال و مطلوبی از نظر تولید و فروش قرار داریم.

شه رضایی در خصوصی تغییرات قیمت ارز هم گفت: 80 درصد از مواد اولیه شرکت روغنی است و واردات این کالا ها 100 درصد با ارز مبادله ای صورت می پذیرد، در صورت حذف ارز مبادله ای از معاملات ، درصورتی که افزایش نرخ نداشته باشیم سود شرکت با کاهش روبرو خواهد شد و در صورت رخ دادن این موضوع قیمت ها قطعا باید اصلاح شود.

وی در خصوص قیمت وارداتی روغن هم گفت: روغن های وارداتی با تلورانس قیمت هستند و قیمت این کالا در زمان مختلف متغیر است که نهایتا میانگین قیمت را مد نظر قرار می دهیم و در این خصوص با مشکلی روبرو نیستیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24