Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه کاهش دما، برف و باران نیمه شمالی کشور را ساعت های آینده در برمی‌ گیرد، گفت...

بورس24 : کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه کاهش دما، برف و باران نیمه شمالی کشور را ساعت های آینده در برمی‌ گیرد، گفت: نیمه شمالی کشور در روزهای آتی ۱۰ تا ۱۵ درجه سردتر می‌ شود که این نشان می‌ دهد فصل زمستان زودتر از راه می‌ رسد.

امین‌ حسین نقشینه در گفت‌ و گو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اظهار کرد: سامانه بارشی در ساعات آتی وارد کشور خواهد شد و سواحل خزر و نیمه شمالی را در بر می‌ گیرد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی موجب کاهش دما، باران و برف در ارتفاعات البرز، شمال غرب و شمال شرق کشور می‌شود و استانهای مرکزی نیز از این سامانه بارشی بهره می‌گیرند.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: عمده بارش ها که از امشب آغاز خواهد شد، ابتدا در استانهای مازندران، گیلان و گلستان خواهد بود که موجب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ ها می‌ شود؛ البته بارشها در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمال و مرکز کشور به صورت برف خواهد بود.

نقشینه افزود: با توجه به ورود این سامانه بارشی نیمه شمالی کشور و استانهای حاضر در این محدوده دچار کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دما می‌ شود و سایر نقاط کشور نیز به طور محدودی سردتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هوای سرد تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور باقی می‌ ماند، گفت: افت دما موجب بروز مشکلاتی برای مردم و محصولات کشاورزی خواهد شد. بنابراین ساکنان نیمه شمالی کشور باید خود را در روزهای آتی برای زمستانی شدن شهرها و سرمای هوا آماده کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: افت دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال، شمال شرق و شمال غرب کشور به‌ طور محسوسی خواهد بود و دمای هوا حتی به زیر صفر هم خواهد رسید.

نقشینه با اشاره به تغییر وضعیت هوا در تهران اظهار کرد: تهران نیز در روزهای شنبه و یکشنبه دچار بارش های باران و رگبار خواهد شد و دمای هوای پایتخت نیز تا روز چهارشنبه کاهش محسوسی پیدا می‌ کند و حتی روز چهارشنبه شاهد افت دما تا زیر صفر خواهیم بود.

وی درباره رفع آلودگی هوای کلانشهرها به‌ ویژه استان تهران نیز گفت: سامانه بارشی که با خود باد و باران را به‌ دنبال دارد موجب کاهش آلودگی هوای کلانشهرها و استان تهران خواهد شد و از امشب کیفیت هوا بهبود پیدا می‌ کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24