Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت...

یک مقام مسئول در سازمان بورس: مراحل افزایش سرمایه ذوب آهن هنوز کامل نشده است...

بورس24 : رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تا این لحظه نه مجوزی برای افزایش سرمایه ذوب آهن صادر شده و نه درخواستی از سوی این شرکت به دست ما رسیده است.

به گزارش سنا،ابوترابی خبر افزایش 322 درصدی سرمایه ذوب آهن اصفهان را که برخی منابع خبری منتشر کرده بودند، تایید نکرد.

غلامرضا ابوترابی درگفت وگویی گفت: آنچه امروز روی سامانه کدال از سوی شرکت ذوب آهن منتشر شده تنها نظر حسابرس و بازرس این شرکت است و اخذ نظر بازرس به معنای درخواست شرکت نیست.

رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: شرکت ها موظفند در دو مقطع زمانی برای افشای اطلاعات اقدام کنند و کاری که ذوب آهن انجام داده، نیز بر همین قاعده است.

ابوترابی با بیان اینکه، اقدام ذوب آهن به معنای درخواست اطلاعات و درخواست مجوز نیست، گفت: الزام شرکت ها به افشای اطلاعات مربوط به تغییرات سرمایه ای، بر اساس اطلاعیه مورخ 7 خرداد 94 بوده که یکی از این موارد هم همین اظهارنظر حسابرس و بازرس است.

وی با بیان اینکه اظهارنظر بازرس قانونی شرکت ها طبیعی است، تاکید کرد: سامانه کدال، امروز اظهار نظر بازرس شرکت را روی سایت گذاشته است و این افشا بر اساس مقررات منتشر شده است.

رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: تا این لحظه نه مجوزی صادر شده و نه درخواستی از سوی شرکت ذوب به دست ما رسیده است.

خاطر نشان می شود؛ سه شنبه 4 آبان، خبری با عنوان "اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان" روی سامانه کدال منتشر شد.

بر این اساس، با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان (مصوب سوم مرداد 86) هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ سی ام مرداد 95 هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 7,868,406,000,000 ریال به مبلغ 33,180,587,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه می شود.

بدیهی است، انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است که در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24