Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

برخی رسانه ها چندی پیش خبری را به نقل از سایت خبری کار ایرانی منتشر کردند که این مهم واکنش رئیس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان را به همراه داشت...

وقتی کارگر به جای مدیر عامل مصاحبه می کند!

بورس24 : برخی رسانه ها چندی پیش خبری را به نقل از سایت خبری کار ایرانی منتشر کردند که این مهم واکنش رئیس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان را به همراه داشت.

او این خبر را ماجرای کارگری اعلام کرد که به جای مدیر عامل شرکت الیاف پارس یزد مصاحبه ای انجام داده است.

وی تاکید کرد: خبری به نقل از وب سایت خبری کار ایرانی در وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف انتشار یافت که به دور از واقعیت بوده است.

مهرداد نصرت پناه ادامه داد: برخی رسانه ها از جمله دانا، خبر را با کد خبری ۹۱۹۳۰۰، اکا ایران و پترون با کد خبری ۴۳۶۲ ، این خبر را که در خصوص نحوه توزیع محصولات PET در بین شرکت های تولید کننده الیاف بود، منتشر کردند که خبری نادرست و به دور از واقعیت بوده است و متاسفانه خبرگزاری های مذکور بدون توجه به صحت و سقم منبع خبر و پیگیری مناسب اقدام به انتشار آن نموده اند.

وی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری, سال اقتصاد مقاومتی, اقدام و عمل نام گذاری شده است, انتشار این گونه اخبار نه تنها مانعی برای تحقق این هدف بوده بلکه باعث می شود، ضربات غیر قابل جبرانی به تولید ملی و به طبع اقتدارو خودکفایی کشور وارد گردد .

به گفته او پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد اولیه نساجی در کشور از ابتدای راه اندازی تاکنون نقش بسزایی در پیشرفت و گسترش این صنعت داشته و همواره با پیروی از قوانین و مقررات مصوب و عرضه تولیدات در بورس کالا , زمینه را برای استفاده بهینه شرکت های پایین دستی از محصولات خود و تداوم تولید ملی همراه با کیفیت مناسب فراهم نموده است

وی تصریح کرد: متاسفانه این گونه اخبار نادرست می توانند، زمینه سوء استفاده سود جویان را فراهم آورده و باعث تشویش و نگرانی صنعت گران گردند, لذا به منظور شفاف سازی این خبر, خواندن توضیحات ذیل خالی از لطف نیست:

فرد مصاحبه شونده (حسین بیگدلی) کارگر شرکت الیاف پارس یزد بوده و در درج خبر عنوان جعلی مدیرعامل شرکت به ایشان نسبت داده شده است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت الیاف پارس یزد متن مصاحبه و محتوای مطالب منتشره را طی نامه شماره ۳۶۳ مورخ ۲۴.۰۷.۹۵ کذب محض عنوان نمود.

۳. شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در سال ۹۴ دارای رتبه اول عرضه محصولات پلیمری در بورس کالا بوده و تاکنون کلیه محصولات خود را در بورس کالا و تحت نظارت بورس عرضه نموده و اخیراً با همکاری سازمان بورس موفق شده است، بسیاری از واسطه ها را از چرخه عرضه محصولات در بازار حذف نماید؛ لذا ایجاد چنین فضایی مبنی بر کارگردانی انتشار سریع اخبار جعلی از سوی دلالان و سودجویانی که از شبکه توزیع حذف شده اند، دور از انتظار نخواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24