Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان فعالیت های بازرگانی این مجموعه را واردات کاغذ رول ذکر کرد که مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت دفترچه های دانش آموزی و کاغذهای آ٣ آ۴ و آ۵ است. در واقع این واردات برای شرکت سامان صانع که تولیدکننده دفترچه های دانش آموزی و کاغذهای بسته بندی آ۴ و آ٣ است، صورت می گیرد...

دلیل صف خرید سامان گستر چیست؟؟

همزمان با صف خرید و اقبال بازار به سهام سامان گستر اصفهان آخرین وضعیت این شرکت بررسی شد.

مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بورس24 در تشریح آخرین برنامه های این شرکت، پروژه های متعدد آن را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: بزرگترین پروژه این مجموعه پروژه بزرگ تجاری و پارکینگ بازار زرین در اصفهان است که از 75000متر مربع زیربنا و تقریبا معادل 20000متر مربع فضاهای مفید تجاری برخوردار است. مابقی این پروژه هم در قالب چند طبقه پارکینگ به اجرا گذاشته شده است.البته قرار داد این پروژه توسط سامان گستر با شهرداری اصفهان به صورت مشارکت تنظیم شده است. همچنین شرکت های سامان طرح و سامان اسکان به عنوان شرکت های تابعه سامان گستر نیز در اجرای این پروژه مشارکت دارند.

وی از پروژه مسکونی مجموعه آرمان به عنوان پروژه ای نام برد که با قرار داشتن در ملک شهر اصفهان بخش هایی از آن نهایی شده است.

مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان همچنین از پروژه شهرک سازی به عنوان دیگر پروژه های در دست این مجموعه اشاره کرد.

او از توانایی این مجموعه برای آماده سازی برای ساخت جداسازی معابر خبر داد .

به گفته این مقام مسوول در سامان گستر اصفهان؛ این مجموعه در مباحث دیگری مانند صدور خدمات فنی مهندسی به خارج از کشور بخصوص در زمینه معماری ایرانی اسلامی از شرکت تخصصی برخوردار است.

وی همچنین عنوان کرد: پروژه تله کابین در سال 96 به بهره برداری می رسد. قسمت تکمیلی فضاهای آن نیز در تابستان یا نوروز سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.کیانی همچنین به پروژه اجلاس اصفهان اشاره کرد که توسط شهرداری در حال اجراست.

وی در مورد فعالیت های بازرگانی این مجموعه نیز به دفتر تجاری این شرکت در مالزی اشاره کرد و در خصوص تاثیر توافق برجام بر فعالیت های این مجموعه عنوان کرد: فعالیت های این مجموعه از طریق چین، مالزی و صرافی های مجاز انجام می شد .

مدیرعامل شرکت سامان گستر اصفهان فعالیت های بازرگانی این مجموعه را واردات کاغذ رول ذکر کرد که مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت دفترچه های دانش آموزی و کاغذهای آ3 آ4 و آ5 است. در واقع این واردات برای شرکت سامان صانع که تولیدکننده دفترچه های دانش آموزی و کاغذهای بسته بندی آ4 و آ3 است، صورت می گیرد.

کیانی همچنین به واردات کائوچو برای برخی از کارخانجات لاستیک سازی نیز اشاره کرد که از کشور مالزی این واردات صورت می گرفت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • المیرا ناجی امیرنژاد
    المیرا ناجی امیرنژاد

    ارزش دقتری این سهم بالای 200 تومان است واقعا این قیمت زیبنده سهم نیست

    7 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24