Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به امضای توافقات با پژو گفت: دور جدید همکاری ها به تولید محصول به صورت سی کی دی محدود نیست بلکه فاز جدیدی را دنبال می‌کنیم.

 یکه‌زارع خطاب به مدیرعامل پژو: مردم ایران از دست شما ناراحت هستند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم یکه‌زارع در ادامه نشست مشترک ایران خودرو با پژو با اشاره به اینکه ما پیش از امضای برجام مذاکرات شفاهی خود را با شرکت پژو آغاز کرده بودیم، اظهار داشت: بعد از به امضا رسیدن برجام توانستیم مسائل شفاهی را به صورت مکتوب به کاغذ آورده و به امضای دو طرف برسانیم.

وی با بیان اینکه در طول مذاکرات شرکت پژو استقبال خوبی برای همکاری بیشتر داشت، افزود: کار بسیار دشواری را داشتیم باید بگویم هزاران ساعت و نفر برای به نتیجه رسیدن این مذاکرات مشارکت داشتند. حتی باید بگویم 20 جلسه مذاکره فشرده برای اجرایی شدن این موضوع انجام شد. ما در این مذاکرات نگاه جدیدی داشتیم. حتی خودم ساعت‌ها در جلسات مختلف به بررسی این موضوع پرداختم. در ایران خودرو 70 تا 80 نفر برای به نتیجه رسیدن این مذاکرات حضور داشتند.

مدیرعامل ایران‌خودرو اضافه کرد: در طول مذاکرات حمایت وزیر صنعت نیز با ما بود. ایشان به صورت دقیق نظارت لازم را بر چگونگی تنظیم قرارداد جدید داشتند حتی چارچوب‌ها را به ما گوشزد می‌کردند تا بتوانیم به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم.

یکه‌زارع با اشاره به اینکه صرف همکاری ما در دور جدید فقط تولید محصول به صورت سی کی دی نبود و فاز جدیدی را دنبال می‌کنیم، گفت: افزایش ساخت داخل یکی از اولویت‌های اصلی ما است. ما می‌خواستیم یک قرارداد برد برد تنظیم کنیم تا دوطرف منتظر سود شوند.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی‌ها تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال پیش بینی شده است در این میان کیفیت و انتقال تکنولوژی نیز در اولویت قرار گرفته ضمن آنکه امکان رقابت محصولات نیز پیش بینی شده است.

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: باید ساخت داخل محصولات به 70 درصد برسد ضمن آنکه ما می‌خواهیم محصولاتی با تکنولوژی روز تولید کنیم و قطعه سازان نیز باید خود را به دانش روز مجهز کنند چرا که در آینده ما می‌خواهیم صادرات قطعه را نیز انجام بدهیم.

یکه‌زارع در ادامه خطاب به مدیرعامل پژو گفت: یادتان نرود مردم به خاطر ترک بازار ایران از شما ناراحت هستند، ایکاپ باید تمام تلاش خود را برای رفع این ناراحتی انجام دهد.

وی افزود: ما 20 سال گذشته را از دست داده ایم و نباید در شرایط حاضر وقت را از دست بدهیم و لازم است اقدامات لازم را برای تعمیق همکاری ها انجام دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24