Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: میانگین حجم معاملات در کشور در نیمه اول امسال صعودی نبوده اما امیدواریم در ماه های آتی رشد معاملات مسکن از تهران به شهرهای بزرگ و مراکز استانها تسری یابد...

خبرهای امیدوار کننده از بازار ملک را اینجا بخوانید...

بورس24 : رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: میانگین حجم معاملات در کشور در نیمه اول امسال صعودی نبوده اما امیدواریم در ماه های آتی رشد معاملات مسکن از تهران به شهرهای بزرگ و مراکز استانها تسری یابد.

به گزارش مهر، حسام عقبایی افزود: وضعیت معاملات در شهر تهران طی شش ماهه اول سال رو به رشد بوده است، بر اساس آمار به دست آمده، در شهریور ماه ۱۵ هزار و ۳۷۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۹ هزار و ۳۹ قرارداد اجاره به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: ۵۰ هزار و ۶۳۲ قرارداد خرید و فروش و ۶۱ هزار و ۷۱۸ قرارداد اجاره که جمعا ۱۱۴هزار و ۱۳۹ قرارداد است،در سطح کشور و ۳۴ هزار و ۸۳۰ قرارداد در تهران طی شهریور ماه به ثبت رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به بهبود معاملات طی ماه های گذشته، اظهار کرد: از فروردین تا شهریور، بطور نسبی هر ماه شاهد افزایش حجم معاملات در تهران بودیم.

عقبایی بیان کرد: پیش بینی می شود که تا پایان زمستان این رشد معاملات به شهرهای کوچک و شهرستان ها برسد و شاهد افزایش معاملات مسکن در کشور باشیم.

وی درباره وضعیت قیمت مسکن طی ماه های آینده بیان کرد: تا پایان سال ثبات بر قیمت ها حاکم است و تغییر خاصی دراین زمینه نخواهیم داشت، چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر قرار داریم. بنابراین تا پایان بهار ۹۶ هم قیمت ها ثابت خواهد ماند ولی حجم معاملات افزایش می‌ یابد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24