Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پس از نشست مشترک با شرکت پیمانکار سازنده سکوهای این فازها، اظهار کرد: طبق گزارش پیمانکار مربوطه، عمده مسائل پیش روی یارد صدرا در بوشهر برطرف و شرایط برای تزریق مالی به منظور دریافت و آزادسازی تجهیزات فراهم شده است...

رفع مشکل از صدرا... مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: مشکلات پیش روی یارد صدرا در بوشهر برطرف و شرایط برای تزریق مالی به منظور دریافت و آزادسازی تجهیزات فراهم شده است.

به گزارش بورس24 به نقل از مارین نیوز، علی اکبر شعبانپور در جریان بازدید از روند ساخت سکوهای دریایی فازهای ١٣ و ٢٢،٢٣و ٢٤ و ۱۷و ۱۸ در یارد بوشهر گفت : با راه اندازی سکوهای درحال ساخت در این بخش، پنج فاز، معادل ١٤٠ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده خواهد شد. مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پس از نشست مشترک با شرکت پیمانکار سازنده سکوهای این فازها، اظهار کرد: طبق گزارش پیمانکار مربوطه، عمده مسائل پیش روی یارد صدرا در بوشهر برطرف و شرایط برای تزریق مالی به منظور دریافت و آزادسازی تجهیزات فراهم شده است. شعبانپور با بیان این که بخشی از کالاهای مورد نیاز این فازها به گمرک رسیده، یا در کارخانجات سازندگان آماده حمل و ارسال بوده و بخشی هم در مرحله ساخت و مقدار اندکی هم در مرحله سفارش گذاری هست، افزود: طبق تصمیمات و برنامه ریزی های صورت گرفته، مبالغ ریالی و ارزی مورد نیاز برای ترخیص و حمل از کارخانجات سازندگان کالا به گمرکات، در حال پرداخت است و روند آزادسازی کالا و تجهیزات بزودی آغاز می شود. وی با اشاره به رویکرد ایمنی محور کارفرما و پیمانکاران طرح در حوزه ساخت، نصب و راه اندازی سکوها و همچنین پالایشگاه های خشکی طرح های درحال توسعه گفت: تلاش شده است تا این رویکرد با جدیت در فازهای ١٣ و٢٢تا٢٤ واقع در پارس دو نیز پیگیری شود. مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس برنامه ریزی برای توسعه متوازن و همگون بخش فرا ساحل و پالایشگاه های خشکی این طرح ها را بسیار مهم دانست و گفت: هم اکنون فرایندهای توسعه در هر دو بخش یاد شده، در حال انجام است تا زنجیره تولید در این بخشها مطابق برنامه تعیین شده تکمیل شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24