Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

درحالی که شرکت های مهم هواپیمایی جهان استفاده از گوشی های گلکسی نوت ۷ در طول پروازهایشان را ممنوع اعلام کرده اند، آژانس ایمنی دولت آمریکا نیز از تمام مصرف کنندگان خواست تا استفاده از گوشی های گلکسی نوت ۷ را متوقف کنند.

استفاده از گوشی گلکسی نوت ۷ در هواپیماها ممنوع شد

به گزارش بورس24 ؛در حالی که شرکت های مهم هواپیمایی جهان استفاده از گوشی های گلکسی نوت 7 در طول پروازهایشان را ممنوع اعلام کرده اند، آژانس ایمنی دولت آمریکا نیز از تمام مصرف کنندگان خواست تا به دلیل احتمال آتش گرفتن این مدل گوشی، استفاده از گلکسی نوت 7 را متوقف کنند.

پس از انتشار گزارش هایی در مورد آتش گرفتن باتری گوشی های گلکسی نوت 7 شرکت سامسونگ در حین شارژ شدن و استفاده عادی، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی دولت آمریکا اعلام کرد در حال آماده کردن یک فراخوان رسمی برای جمع آوری این گوشی هاست و مصرف کنندگانی که گوشی های گلکسی نوت 7 خریداری کرده اند، باید گوشی های خود را خاموش کنند.

شرکت سامسونگ الگترونیکس گفته در حال همکاری با این آژانس است و از مشتریان خود خواسته تا به صورت فوری گوشی های گلکسی نوت 7 خود را خاموش کنند. این شرکت هفته گذشته به صورت داوطلبانه، برای گوشی های توزیع شده در 10 بازار جهان از جمله کره جنوبی و آمریکا فراخوان صادر کرد و اعلان نمود که به فرآیند ارسال گوشی های جایگزینی برای مشتریان آمریکایی سرعت بخشیده است.

این اقدام دولت آمریکا نشان دهنده در پیش بودن تبعات بیشتری برای این شرکت کره ای است. مشاهده این ایراد اساسی در محصول جدید شرکت سامسونگ احتمالا موجب وارد امدن ضرر قابل توجهی بابت فراخوان تعویض گوشی هایخ واهد شد و مشتریان این شرکت را که نگران کیفیت گوشی های سامسونگ هستند، کاهش خواهد داد.

برخی تحلیلگران معتقدند فراخوان گوشی های گلکسی نوت 7 حدود 5 میلیارد دلار از درآمد شرکت سامسونگ را کاهش خواهد داد.

تاکنون حدود 2.5 میلیون دستگاه از گوشی های گلکسی نوت 7 در دنیا فروخته شده و فراخوان این تعداد گوشی، اقدامی بی سابقه خواهد بود. پس از این ماجرا، ارزش سهام شرکت سامسونگ 3.9 درصد کاهش یافته است.سامسونگ اعلام کرده، مشتریانش در امریکا می توانند گوشی های خود را با هر مدلی که تمایل دارند تعویض کنند و یک کارت هدیه 25 دلاری دریافت نمایند.

منبع:اقتصاد آنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24