Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بازار ارز در هفته جاری دست‌خوش تغییرات و نوساناتی شده است؛ به طوری که دلار آمریکا ۱۲ تومان و یورو ۱۱ تومان افت قیمت دارند و پوند انگلستان از ثبات نسبی برخوردار است.

نرخ دلار و یورو نزولی شد

به گزارش بورس24 ؛ دلار آمریکا در روزهای اخیر با شیبی آرام سمت و سوی کاهشی داشته است. این نوع ارز در ابتدای هفته روند خود را با نرخ ۳۵۶۱ تومان آغاز کرد و در ادامه در روز یکشنبه - ۱۴ شهریور - با حرکت نزولی به ۳۵۵۷ تومان رسید و در بازار روز گذشته با ادامه این روند روی ۳۵۴۹ تومان ایستاد تا در سه روز اخیر ۱۲ تومان افت قیمت را پشت سر گذاشته باشد.

همچنین یورو در هفته جاری وضعیتی مشابه دلار داشت و در روزهای اخیر در جهت کاهش حرکت کرد. یورو در نخستین روز هفته ۳۹۹۴ تومان در بازار آزاد عرضه شد و در روز بعد با افت ۹ تومانی ۳۹۸۵ تومان فروخته شد. در بازار دوشنبه - ۱۵ شهریور - نیز نرخ این نوع ارز به ۳۹۸۳ تومان رسید تا افت ۱۱ تومانی را تجربه کند.

از سوی دیگر پوند انگلستان در این هفته از ثبات بیشتری در مقایسه با دلار و یورو برخوردار بود. پوند در شروع هفته روند خود را با نرخ ۴۷۳۰ تومان آغاز کرد. یک روز بعد سه تومان افت قیمت داشت و به ۴۷۲۷ تومان رسید و در بازار دیروز نیز با افزایش یک تومانی روی کانال ۴۷۲۸ تومان ایستاد تا در مجموع در سه روز گذشته سه تومان نوسان قیمت داشته باشد.

در میان سایر ارزها، لیر ترکیه ۱۲۱۹ تومان رسید تا با افت قیمت نسبتا قابل توجهی در هفته جاری مواجه شود. این نوع ارز در روز شنبه - ۱۳ شهریور - معادل ۱۲۲۶ تومان عرضه شد و با روند نزولی در روزهای بعد ۱۲۲۴ تومان و در بازار روز گذشته به ۱۲۱۹ تومان رسید تا در مجموع هفت تومان در این هفته کاهش قیمت داشته باشد.

منبع:اقتصاد آنلاین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24