Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

احمد رضا نیک کار اصفهانی با اشاره به مالکیت ١٠٠ درصدی سهام شرکت هواپیمایی آسمان از سوی آتیه صبا، اظهار داشت: با توجه به برخورداری شرکت هواپیمایی آسمان از ٧ فروند هواپیما و١٠ هواپیمای زمین‌گیر، تلاش کردیم تا ١٠ فروند هواپیما را فعال کنیم که از این ده فروند برای ٨ فروند موتور از خارج کشور خریداری شد...

برنامه ها و استراتژی های آتیه صبا شفاف سازی شد

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در جمع رسانه های خبری، با اشاره به برخورداری این هلدینگ از 60 شرکت زیرمجموعه، از شرکت های هواپیمایی آسمان، شرکت ملی نفتکش و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مطرح ترین شرکتهای تابعه این هلدینگ نام برد.

به گزارش بورس24 ،احمد رضا نیک کار اصفهانی با اشاره به مالکیت 100 درصدی سهام شرکت هواپیمایی آسمان از سوی آتیه صبا، اظهار داشت: با توجه به برخورداری شرکت هواپیمایی آسمان از 7 فروند هواپیما و10 هواپیمای زمین‌گیر، تلاش کردیم تا 10 فروند هواپیما را فعال کنیم که از این ده فروند برای 8 فروند موتور از خارج کشور خریداری شد.

وی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت فعلی شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به 6 ماه قبل، ادامه داد: به موجب هماهنگی های انجام شده با وزارت راه در نظر داریم تا پس از اخذ مجوزهای اوفک، خرید هواپیمای جدید را در دستور کار قرار دهیم.

وی از برنامه این هلدینگ برای شرکت هواپیمایی آسمان برای برخوداری از یک مدل خاص هواپیما برای پروازهای کوتاه برد و مدل هواپیمای بزرگ‌تر برای پروازهای خارجی خبر داد تا به این واسطه از تعدد برند هواپیما در انواع تایپ‌ها خودداری شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به سه هزار نفر نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان، گفت: به منظور جلوگیری از تعدیل نیرو تلاش شد تا تمامی آنها در هواپیماهای زمین‌گیر به کار گرفته شوند.

به گفته وی،‌ ظرف سه ماه گذشته سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان از 50 میلیارد تومان به 330 میلیارد تومان افزایش یافت تا به این واسطه ارقام سرمایه مورد تصویب سازمان هواپیمایی کشوری محقق شود.

وی با اشاره به بدهی شرکت هواپیمایی آسمان به 5 بانک بزرگ کشور، تصریح کرد: این بدهی ها به 4 بانک پرداخت شد و تا سه هفته آینده نیز بدهی به بانک پنجم نیز تسویه خواهد ‌شد.

نیک کار به قرارداد هواپیمای آسمان با کمپانی سازنده هواپیما میتسوبیشی اشاره کرد و گفت: در سال اقدام و عمل باید زمانی که فعالیت‌ها به نتیجه رسید، آن را اعلام کرد هنوز به دلیل عدم صدور مجوزهایی اوفک هواپیمایی از خارج از کشور خریداری نکردیم اما تلاش کردیم هواپیمایی زمین گیر شرکت هواپیمایی آسمان را که همان 10 فروند بود فعال کنیم.

وی در اشاره به فعالیت های این هلدینگ در بخش حمل و نقل، به برنامه و هدفگذاری این مجموعه برای ایجاد مدیریت واحد در کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه آتیه صبا بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می شود، لذا استراتژی این مجموعه بر کارآفرینی و حضور در عرصه‌های مختلف حمل و نقل و گردشگری قرار گرفته است.

وی با اشاره به قیمت 40 دلاری یک بشکه نفت خام، هزینه 2000 دلاری یک گردشگر را معادل صادرات 100 بشکه نفت خام دانست که با توجه به این مساله بر لزوم توسعه گردشگری در کشور تاکید کرد.

بر این اساس وی از توافق این مجموعه با دانشگاه لوزان سوئیس به منظور قرارداد ساخت اولین آکادمی گردشگری بین‌المللی در اصفهان خبر داد که فعالیت های اجرایی آن از ماه گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: 64 هتل جهانگردی و ایران گردی خواهیم داشت که 5 ستاره خواهند بود براین اساس هفته آینده کلنگ اولین هتل (حلال) در اصفهان به زمین می‌خورد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا همچنین به اقدام این شرکت برای خرید 1000 دستگاه خودروی هیبریدی اشاره کرد که در راستای ممانعت از افزایش آلودگی هوا صورت گرفته است که این خودروها در هتل‌های مذکور به کار گرفته خواهند شد.

نیک کار گفت: از خودروی بنزین سوز سالانه 200 کیلوگرم مونواکسید کربن تولید می‌کند اما این خودروهای هیبریدی سالانه 70 گرم مونوواکسید تولید کرده و حداکثر 3 لیتر در صد کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آتیه صبا با اعلام خبر راه اندازی خط ریلی تهران – مشهد،ادامه داد: برای این منظور با دو کمپانی بزرگ که یکی شرکت میتسوبیشی ژاپن مذاکراتی را انجام دادیم تا طبق برنامه ریزی مشخص قطار مسافربری با سرعت 250 تا 270 کیلومتر بر ساعت راه‌اندازی کنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24