Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سرپرست باشگاه پرسپولیس از پخش گزارشهای مربوط به پشت پرده انعقاد قرارداد یک برند خاص با این باشگاه در برنامه ۹۰ انتقاد کرد.

به گزارش مهر؛ علی اکبر طاهری با اشاره به سفرش به شیراز به همراه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای افتتاح فروشگاههای اسپانسر این باشگاه گفت: متاسفانه برخی از برنامه های سیمایی سعی داشتند مطالب غیر واقعی را عنوان کنند و حتی این طور نشان بدهند که روابطی در کار بوده است در حالی که اصلا این طور نبود.

منظور طاهری، عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ بود که چند هفته پیش گزارشهای جنجالی را درباره نحوه انعقاد قرارداد اسپانسر خاص با باشگاههای لیگ برتری و پرسپولیس پخش کرده بود.

وی افزود: وقتی ما به شیراز رفتیم دیدم که ۲۰۰ زن و مرد ایرانی در تولیدی اسپانسر ما مشغول کار بودند و همین باعث شد تا اشک شوق بریزم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگویی دیگر در مورد پرونده حقوقی ژوزه گفت: پرونده حقوقی پیگیری مطالبات مربی پرتغالی پیشین تیم پرسپولیس در حال پیگیری است و طی روزهای آتی در این زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی در مورد سرشماره هواداری باشگاه تاکید کرد: از سال گذشته با سرشماره سامانه هواداری نسبت به درآمدزایی برای باشگاه اقداماتی صورت گرفت و پیش از اتمام فصل گذشته نیز مذاکراتی با برخی سرمایه گذاران صورت گرفت.

طاهری در مورد نگرانی هایی مبنی بر تقابل لیدرهای پرسپولیس با تیم ملی ایران گفت: تیم ملی حاصل برآیند تمام تیم های باشگاهی کشور است و در صورت تعامل سازنده میان آن ها با فدراسیون می تواند تاثیر مطلوبی بر عملکرد تیم ملی داشته باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24