در راستای تبصره ماده ٣ضوابط بازار یابی و تخفیفات اعضای کانون کارگزاران در بورس ها و فرابورس اعطای هر گونه تخفیف یا بازار یابی و یا تخفیف و بازار یابی توامان به صورت مستقیم یا در قالب مصادیق تعیین شده طبق ماده ٢ ضوابط مذکور در هر یک از معاملات اعضا در تمامی بورس ها،حداکثر تا ٢۵درصد سقف مصوب کارمزد مجاز می باشد...

طی صورت جلسه دویست و بیست و هشتم کانون کارگزاران در تاریخ 26 مرداد جاری درخصوص تخفیف ها وهزینه های بازاریابی به اعضای کانون کارگزاران بورس؛ مقرراتی ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ در راستای تبصره ماده 3ضوابط بازار یابی و تخفیفات اعضای کانون کارگزاران در بورس ها و فرابورس اعطای هر گونه تخفیف یا بازار یابی و یا تخفیف و بازار یابی توامان به صورت مستقیم یا در قالب مصادیق تعیین شده طبق ماده 2 ضوابط مذکور در هر یک از معاملات اعضا در تمامی بورس ها،حداکثر تا 25درصد سقف مصوب کارمزد مجاز می باشد.
ضمنا ارائه تخفیف به صندوق های سرمایه گذاری بازرگانی حداکثر تا 60درصد و به صندوق های نیکوکاری حداکثر تا 80درصد سقف مصوب کارمزد مجاز می باشد.ذکر این تخفیفات مجاز در باشگاه مشتریان اعضا به عنوان تبلیغ تلقی نمی شود.
گفتی است که ؛ در بند 2 این ابلاغیه اشاره شده؛ بند اول دویست و شانزدهمین صورت جلسه هیات مدیره کانون مورخ 11 خرداد 95به شرح زیر اصلاح می گردد که مصادیق تخفیف و بازار یابی موضوع ماده 2 ضوابط بازاریابی و تخفیفات اعضای کانون کارگزاران در بورس ها و فرابورس علاوه بر موارد مندرج در تعاریف تخفیف و هزینه بازار یابی آن ضوابط تعیین شد.
بر اساس این تعاریف اعطای هرگونه اعتبار به مشتری بدون دریافت هزینه تسهیلات ، اعطای هرگونه اعتبار به مشتری با دریافت هزینه ای کمتر از هزینه تسهیلات تمام شده برای عضو و هرگونه پرداخت نقدی و غیر نقدی به اشخاصی که قرار داد نمایندگی با عضو دارند بدون آنکه مجوز بورس مربوطه اخذ شده باشد. هرگونه پرداخت حق المشاوره توسط عضو به مشاوران و هرگونه پرداخت هزینه های مشتری توسط عضو جزء تعاریف تخفیف و هزینه بازاریابی تعیین شده است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.