Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سرمربی نفت تهران گفت: قرارداد حرفه‌ای محرمانه است و نباید اعلام شود. متاسفانه اعلام قراردادها به ضرر فوتبال ماست. انتشار قراردادها باعث می‌شود تا بین بازیکنان در تیم‌ها اختلاف بیفتد.

به گزارش ایسنا؛علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: فردا (دوشنبه) ‌بازی خیلی مهمی را پیش‌رو داریم. در هفته‌ گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم آمادگی جسمانی بازیکنان‌مان را بالا ببریم. بازی ما مقابل سپاهان بسیار سخت است. کاری نداریم که سپاهان در بازی نخست چه نتیجه‌ای گرفته است.

وی افزود: ما فقط به دنبال سه امتیاز بازی فردا هستیم و اگر بازیکنان‌مان شرایط خوب خودشان را داشته باشند می‌توانیم بازی فردا را ببریم. بازی فردا برای ما یک بازی بزرگ محسوب می‌شود. امیدوارم که برنده این دیدار ما باشیم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش مشکل گلزنی دارد، گفت: ما با دو هفته تمرین به مصاف استقلال رفتیم. معتقدم بازیکنان من برابر استقلال معجزه کردند. الان نمی‌توان گفت که ما در گلزنی مشکل داریم چون یک هفته از لیگ گذشته است.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت دانشگر چگونه است، اظهار کرد: دانشگر بازیکن خوبی است و مطمئنا در آینده بازیکن بزرگی می‌شود. او رفیق من است و دوستش دارم. مطمئنااین آخرین اشتباه اوست. او می‌تواند در آینده به ما کمک کند و مطئنم به تیم ملی می‌تواند برسد.

دایی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات داوری، گفت: ما مثل داوران اشتباه می‌کنیم ولی آنها باید توجه داشته باشند که قضاوت‌شان اثرگذار است. ما اگر اشتباه کنیم تیم‌مان لطمه می‌بیند ولی آنها اشتباه کنند به فوتبال لطمه وارد می‌شود. من از داوران می خواهم اسیر ورزشگاه نشوند و به نام‌ها توجه نکنند. ما برای داوران احترام قائلیم و از آنها می‌خواهم که درصد سوت‌های اشتباه خود را پایین بیاورند. تیم ما هفته قبل از داوری بازی استقلال لطمه دید.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با انتشار قراردادها موافق است یا خیر؟ گفت: قرارداد حرفه‌ای محرمانه است و نباید اعلام شود. متاسفانه اعلام قراردادها به ضرر فوتبال ماست. من همه جا گفته‌ام که وقتی در هرتابرلین بودم با یک بازیکن خیلی رفیق بودم و با هم همه جا می‌رفتیم ولی تا آخرین روز نه من فهمیدم قرارداد او چقدر است و نه او فهمید من چقدر گرفتم. انتشار قراردادها باعث می‌شود تا بین بازیکنان در تیم‌ها اختلاف بیفتد. یکسری صحبت‌ها بین بازیکنان اتفاق می‌افتد و نهایتا نتیجه منفی دارد.

دایی ادامه داد: من افراد زیادی را می‌شناسم که روزی صدها میلیون تومان درآمد دارند ولی کسی به آنها کاری ندارد. از این طرف ورزشکاری که حداکثر 10 سال می‌تواند بازی کند را مورد هجمه قرار می‌دهند. در این مملکت کسی با بقیه کاری ندارد اگر هم برخوردی کنند برخورد محکمی ندارند. این در حالی است که فوتبال به مردم نشاط می‌دهد. تیم ملی به جام جهانی رفت و همه خوشحال شدند. یا استقلال، پرسپولیس و تراکتور وقتی به موفقیت می‌رسند هوادارانشان به شدت خوشحال می‌شوند. ما فقط به فوتبال گیر داده‌ایم، من متاسفم برای کسانی که این هجمه را ایجاد کردند.

دایی در پاسخ به این سوال که انتشار قراردادها قانون سازمان لیگ است؟ گفت: این قانون اشتباه است. آیا سایر کسانی که در فوتبال هستند رقم قرارداد خودشان را می‌گویند؟به نظرم این قانون اشتباه است و به فوتبال لطمه می‌زند.

وی در پایان درباره احتمال لغو دیدار تیمش برابر سپاهان به خاطر مشکلات باشگاه نفت، گفت: این حرف را قبل از بازی اول هم می‌زدند اما خدا را شکر با وجود تمام حاشیه‌ها و مسائل در آرامش تمرین می‌کنیم و این مسائل را به مالکان باشگاه سپرده‌ایم.

منبع:ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24